Torde gå för mer än 40Var inte just det här exemplaret en sk "stickdial" ( II efter master) ? och eventuellt då med det senare urverket, dock så trodde jag det var senare än 2007 men där är jag lite osäker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Torde gå för mer än 40Var inte just det här exemplaret en sk "stickdial" ( II efter master) ? och eventuellt då med det senare urverket, dock så trodde jag det var senare än 2007 men där är jag lite osäker.
Och inte sålda.Gissar det jag med, men jag köpte en -01 för drygt 30' för en månad sen så det finns ju lite variation på priserna inom 16710 också, just nu verkar alla jag ser vara ute för 40+ men då är de lite nyare och oftast fullset.
Nu är väl detta kanske en tråd för begagnade ur men gick förbi christ och kollade på en IW323902. Skulle fått den för 5140euro dvs. 48500sek.
Detta är ju 4k mindre än nymans pris fast Hur mycket brukar det gå att göra i svenska butiker?
Då borde 22 vara helt ok, men inte sjukt billigt.
Det är nog bara att gratulera om inte skicket dåligt.Gissar det jag med, men jag köpte en -01 för drygt 30' för en månad sen så det finns ju lite variation på priserna inom 16710 också, just nu verkar alla jag ser vara ute för 40+ men då är de lite nyare och oftast fullset.
Like new in Box om inte jag är fel uteJag har sett att det står "LNIB" bakom en del klockmärken/referenser. Vad betyder det?
Jag fick erbjudande att köpa för 45K av handlare i Stockholm i höstas.
/j
Handlar inte det om att han ofta säljer dem utan länk....Jo. Gripenbro har ibland riktigt bra priser på sina klockor. Man undrar vad han själv har köpt dom för.
För en begagnad full set Speedmaster 3573.50 i bra skick?
Omega SMP Americas Cup Limited Edition från 2001 i fint skick?
Hej, vad behöver jag räkna med för en Daytona 116520 i fint beggat skick, fullset? Har sett allt från ~70 k till upp mot 100 k, svårt att veta vad som är rimligt.
FSOT for sale or tradeJag har sett att det står "LNIB" bakom en del klockmärken/referenser. Vad betyder det?
CONUS (från "Continental United States") syns ofta i engelskspråkiga annonser.FSOT for sale or trade
NIB new in bow
LNIB like new in box
NOS new old stock
BT bank transfer
PP PayPal
OHPH on hold pending funds
YHPM you have personal message
Där är de vanligaste säljförkortningarna som inte är märkesspecifika.
Då har man lärt sig nått idag också. Tackar för detFSOT for sale or trade
NIB new in bow
LNIB like new in box
NOS new old stock
BT bank transfer
PP PayPal
OHPH on hold pending funds
YHPM you have personal message
Där är de vanligaste säljförkortningarna som inte är märkesspecifika.
-
CONUS (från "Continental United States") syns ofta i engelskspråkiga annonser.
Ascool, jag tar den!Vad är ett rimligt pris för en Omega 166.0251?
Någon som har en?
(Bild lånad från Google )
Borde gå att hitta för 70-75.Hej, vad behöver jag räkna med för en Daytona 116520 i fint beggat skick, fullset? Har sett allt från ~70 k till upp mot 100 k, svårt att veta vad som är rimligt.
Jagar en sån, coolaste vintageomegan. Har sett för ca 5 men missat chansen, en i gott skick kan nog vara rätt dyrVad är ett rimligt pris för en Omega 166.0251?
Någon som har en?
(Bild lånad från Google )
Mellan 53-60k skulle ja tippa. Billigast som är helt ny på C24 ligger ute för 53k.Vad är rimligt pris för en JLC Ultra Thin Moon (LNIB) komplett med Box och papper?
Jagar en sån, coolaste vintageomegan. Har sett för ca 5 men missat chansen, en i gott skick kan nog vara rätt dyr
Hittade en för $1900 men var redan On Hold...
Hur va skicket på den? Är den ungefär som bilden du länkade in hade jag inte betalat dom pengarna iaf