En aquaracer (TAG) från 20xx? Vad är rimligt att slanta för en?
Vilken modell och skick?
Finns modeller som ligger på 2000 kr och andra som man blir överlycklig om man hittar för 10k.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En aquaracer (TAG) från 20xx? Vad är rimligt att slanta för en?
Wan2110. Dykaren med runda index. Bruksskick/ vanligt slitage ifall klockan är ifrån 2005 och framåt. Är i fasen att jag letar just nuVilken modell och skick?
Finns modeller som ligger på 2000 kr och andra som man blir överlycklig om man hittar för 10k.
Wan2110. Dykaren med runda index. Bruksskick/ vanligt slitage ifall klockan är ifrån 2005 och framåt. Är i fasen att jag letar just nu
Ursäkta om jag är OT, men FYFAN vad snygg den var!Har fått flera bud på min 5513 och jag är lite sugen på att sälja, men vad kan man ta för den egentligen? Byttes lite delar hos Rob Engström för en månad sen, inget närstående servicebehov enligt urmakare.
All info: HQ Milton
Har fått flera bud på min 5513 och jag är lite sugen på att sälja, men vad kan man ta för den egentligen? Byttes lite delar hos Rob Engström för en månad sen, inget närstående servicebehov enligt urmakare.
Har fått bud på 45, så därav min fråga
Riktigt fint skick! Är tavlan original till årsmodellen? Med tanke på dollarkursen så är det dyrt utomlands nu. 45000 kr känns marknadsmässigt tycker jag.Har fått bud på 45, så därav min fråga
Har fått bud på 45, så därav min fråga
Ingen länk ingår! Då går de dyrt, länk.
Ingen länk ingår! Då går de dyrt, länk.
Jacek kan typ ta vilket pris som helst för stålsubbar och gmts numera.
Borde sälja tillbaka den till HQ Milton helt enkelt
8000kr max. Men vet att det begärs mycket mer än så......Rimligt pris för en Longines Legend Diver, date, från 2011?
Ingen service gjord.
Ser att dagspriset hos svensk AD, Klockia, är 13.560:-.
8000kr max. Men vet att det begärs mycket mer än så......
HQ Milton har en nu för 65000kr inkl länk iofs, men din är ju en meters first.Har fått flera bud på min 5513 och jag är lite sugen på att sälja, men vad kan man ta för den egentligen? Byttes lite delar hos Rob Engström för en månad sen, inget närstående servicebehov enligt urmakare.
Hej alla!
Vad tror ni att jag kan få för min Rolex 114060 nu när priserna börjar gå upp?
Togs ut 2012 från Krons Ur. Lättare spår av användning. Ringen och glaset är helt fri från repor.
Äkthetsintyg från Rob Engström som bara är två veckor gammal.
Vet inte om begpriserna börjat röra sig än, brukar ta ett litet tag efter höjning
Vet inte om begpriserna börjat röra sig än, brukar ta ett litet tag efter höjning
Men det finns ju gott om köpesannonser ute iofs så det ger väl för handen att utbudet är litet och intresset för köp stort