Någon som har koll på uppskattad väntetid på den nya BB58 Blue från Tudor? Har ställt frågan till flera ADs men noll svar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Egentligen inte nämnvärt, handlaren på Chrono24 uppgav det i ett meddelande efter den skickats. Är lite osäker på hur polering påverkar värdet i stort, ska läsa på lite om det.
Tanken börjar sjunka in, riktig härlig vikt och känsla i jämförelse mot min tidigare Datejust.
Börjar sakta förstå ”The President Watch”
Det ska mycket till om en Rolex från 1995 ska vara helt orörd. Det tyder mest på att tidigare ägare skött service och låtit en urmakare polera klockan i samband med service tycker jag. Ser inget konstigt alls i detta.Köpte en Day Date 18238 med cert och original-box för 135k, hade dock missat att klockan blivit polerad en gång (tycker inte det syns) men tanken får mig att överväga om den var värd pengarna? Cert från 1995
116200 med superjubilee, fullset och tuxedo dial från 2013?
Fullset borde kunna betinga typ 110-115k?En oservad Rolex hulk från 2010 i bra skick? Tack på förhand.
Haha gick lite väl fort där. En calibre 5.Hjälper om du berättar vilken modell det gäller
10-15k ish skulle jag tro.Haha gick lite väl fort där. En calibre 5.
https://www.tagheuer.com/us/en/time...39-mm-calibre-5-automatic/WAR211A.BA0782.html
Calibre 5 är namnet på urverket (som sitter i många olika klockor). Din klocka är en Carrera! 15k +-1k är nog en ganska bra gissning!Haha gick lite väl fort där. En calibre 5.
https://www.tagheuer.com/us/en/time...39-mm-calibre-5-automatic/WAR211A.BA0782.html
0 dagar från vissa ADs utomlands. Säkert ett år hos svenska ADs som ska leka märkvärdigaNågon som har koll på uppskattad väntetid på den nya BB58 Blue från Tudor? Har ställt frågan till flera ADs men noll svar...
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-ll-gmt.109907/#post-2784926Hej vänner. Vad tror ni är ett rimligt pris/bytesvärde för den här rackaren? Breitling Avenger II GMT A32390111B1A1. Fint skick, fullset, köpt ny av mig, tillverkargaranti till 2021-09-21. Inte så många motsvarande objekt på C24 men rangen där ligger mellan 25 och 32K.
300-500 om den funkar kanske.Tjena! Någon som har koll på vad denna skulle kunna vara värd? Farsan hittade den i sin gamla låda, jag har ingen aning vilken ref det rör sig om.
Tack! Den funkar finfint300-500 om den funkar kanske.
Tjena! Någon som har koll på vad denna skulle kunna vara värd? Farsan hittade den i sin gamla låda, jag har ingen aning vilken ref det rör sig om.
Nja, det låter lågt för en mekanisk kronograf?Tack! Den funkar finfint
Ligger några liknande uppe på c24 för ungefär 4000 vilket jag tycker känns som ett rejält överpris. Farsan släppte den till mig för en plankstek och två öl vilket kändes som ett riktigt bra pris från bådas håll.Nja, det låter lågt för en mekanisk kronograf?
Skulle gissat åtminstone en tusenlapp?
Tjena! Någon som har koll på vad denna skulle kunna vara värd? Farsan hittade den i sin gamla låda, jag har ingen aning vilken ref det rör sig om.
Plankstek och två öl låter som en bra affär mellan far och son.Ligger några liknande uppe på c24 för ungefär 4000 vilket jag tycker känns som ett rejält överpris. Farsan släppte den till mig för en plankstek och två öl vilket kändes som ett riktigt bra pris från bådas håll.
Hej ni kloka! Finns det något värde i de här, eller är det bara att elda upp?
Ja, och också veta om de är äkta eller inteAtt sälja eller vad menar du?
Äkta , du har ju inte ens sagt vad det ska va för bandJa, och också veta om de är äkta eller inte
Ja, och också veta om de är äkta eller inte
Oj ursäkta, tänkte att minibilden skulle tala för sig själv, tycker mig själv se att det står PaneraiÄkta , du har ju inte ens sagt vad det ska va för band
En Omega Planet Ocean 42mm 2500D (D-versionen på 2500 verket) från 2011
Full set i mycket bra skick
Modifierad med nya omega claspen på länken med justering i spännet, (kostar ca 5000sek), gammla claspen finns