Barsis10
Basic
Du har fortfarande chansenSåg du vad den gick för?
https://auctionet.com/sv/1352083-rolex-air-king-watch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har fortfarande chansenSåg du vad den gick för?
Tjena! Någon som har ett hum om värdet på en Omega smp 2264 (kvarts-varianten)? Bra skick och köpt inom ett år från chrono24 från en stor dealer. De annonser jag hittar här på ks är flera år gamla.
mvh
dany
Hej på er!
Vad är ett rimligt pris för en 116610LV på andrahandsmarknaden? Har blivit erbjuden att köpa en bekants klocka från 2014 och känner väl att kunskapens om dess andrahandsvärde sviker lite i dagsläget. Klockan är i mycket gott skick och alla dokument, box och tagg medföljer, tror den är uttagen fr Svensk AD.
Svårt att säga vad som är ett ”rimligt pris” då inga priser är rimliga på den just nu men ser man till vad de verkar gå för skulle säkert 130-140k inte vara konstigt. Med tanke på att det är en vän och en lätt deal; säg kanske 120-130k om du har tur!
Lite svårt att se på den lilla bilden men om det är samma modell som den här så verkar intresset tyvärr vara ganska svalt: https://klocksnack.se/threads/mondaine-classic-36mm-30314-sista-prisbump.133174/Någon som kan hjälpa mig med en prissättning av en billigare klocka, en Mondaine Stop2go? Helsvarta modellen, sparsamt använd med allt ingående plus ett bättre band.
Samma utseende (fast mindre) men inte samma, den jag har är Stop2go. Resterande av deras klockor har jag för mig är "vanlig" kvarts, förmodlingen därav det svala priset.Lite svårt att se på den lilla bilden men om det är samma modell som den här så verkar intresset tyvärr vara ganska svalt: https://klocksnack.se/threads/mondaine-classic-36mm-30314-sista-prisbump.133174/
1700-2200Hej! Jag har en cerina ds podium uttagen 2019-10-01, det syns att den är använd, men inga jättegrejer, kan man sälja den för 2000kr tro? Eller är det mycket att hoppas på? Butikspris ca 5000kr
Quartz-santos från senare delen av 90-talet med box och cert. Safiren på kronan är skadad. Enligt bild, tack på förhand för input.
Vad tror ni är ett rimligt pris? Ta framtida service i beaktning.
Vad är rimligt att betala för en Daytona 116500LN svart full set i nyskick?
Absolut men inte troligt.Rimligt vore väl att betala listpriset...
Pappa har en. Han brukar inför slutet familjesällskap skryta om att han har en kvarts miljon på armen. Men sen kryddar han alltid allting så man kan i regel dra av 20 % när han snackar. Så runt 200?Vad är rimligt att betala för en Daytona 116500LN svart full set i nyskick?
Är det så pass ”rimliga” nivåer nu alltsåPappa har en. Han brukar inför slutet familjesällskap skryta om att han har en kvarts miljon på armen. Men sen kryddar han alltid allting så man kan i regel dra av 20 % när han snackar. Så runt 200?
Jäkligt kul inlägg faktiskt.Pappa har en. Han brukar inför slutet familjesällskap skryta om att han har en kvarts miljon på armen. Men sen kryddar han alltid allting så man kan i regel dra av 20 % när han snackar. Så runt 200?
Pappa har en. Han brukar inför slutet familjesällskap skryta om att han har en kvarts miljon på armen. Men sen kryddar han alltid allting så man kan i regel dra av 20 % när han snackar. Så runt 200?
7500-10000 beroende på ålder, modell och skick.Vad är ett rimligt andrahands pris för en aquis med gummi armband? Är lite sugen på en.
Har du nån koll på depth gauge? Vad den brukar gå för? Och hur vanligt det är att de säljs?7500-10000 beroende på ålder, modell och skick.
Tyvärr inte, men det har värt en del på köp och sälj så det borde gå å få en uppfattning av marknaden der.Har du nån koll på depth gauge? Vad den brukar gå för? Och hur vanligt det är att de säljs?
Skön farsa, ta inte efterPappa har en. Han brukar inför slutet familjesällskap skryta om att han har en kvarts miljon på armen. Men sen kryddar han alltid allting så man kan i regel dra av 20 % när han snackar. Så runt 200?
Du får 10 prutt och en påse jordnötterJag har en Omega Seamaster Aqua Terra 38.5 Quartz med grå urtavla som jag köpte ny i oktober 2017 som jag känner mig klar med. Vad är rimligt värde? Den är fullset och i bra skick med några dinga och repor som kan förvänta sig efter några år.
Över förväntan!Du får 10 prutt och en påse jordnötter