nilbri
Basic
Bumpar liteVad är ett rimligt pris för en Monaco? Nytt originalband i alligator. Ej cert. Box finns. Troligen aldrig servade. Köpte den beg på kaplans 2016.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bumpar liteVad är ett rimligt pris för en Monaco? Nytt originalband i alligator. Ej cert. Box finns. Troligen aldrig servade. Köpte den beg på kaplans 2016.
Ännu bättre. Kör!Haha om den känns helt fel hör jag av mig servad av Rolex 2018 känns ju bra också så servicebehov är en bit bort.
Nehej, missvisande annons tydligen så bara servicekvitto, inget Cert blev väldigt osäker på priset då.Ännu bättre. Kör!
Ajdå. Då är det mer tveksamt. Alltid skönt med Fullset men inte ovanligt att klockor kommer utan cert. Dock mer svårtvärderat och då kan bara du själv avgöra om den känns värd pengen. Är den fin i skicket och ej nerpolerad kan det ju vara ok, men tyvärr är ju det där papperet värt en del...Nehej, missvisande annons tydligen så bara servicekvitto, inget Cert blev väldigt osäker på priset då.
Håller med. Svårt att värdera på KS dock, de är så få och och kommer ut så sällan i så varierande skick. Jag är inte ute efter att sälja, söker efter en klocka att behålla och inte flippa, men man vill ju inte känna att man gjort ett riktigt dålig affär om marknaden kraschar heller.Ajdå. Då är det mer tveksamt. Alltid skönt med Fullset men inte ovanligt att klockor kommer utan cert. Dock mer svårtvärderat och då kan bara du själv avgöra om den känns värd pengen. Är den fin i skicket och ej nerpolerad kan det ju vara ok, men tyvärr är ju det där papperet värt en del...
Kolla annonser bakåt på KS och försök bilda dig en uppfattning. Stirra dig dock inte blind på några tusenlappar hit och dit utan fundera på om du verkligen vill ha klockan.
Lycka till!
https://klocksnack.se/threads/vad-ä...r-värde-värdering.26910/page-285#post-3441858Vad är rimligt att betala för en oris tt1 small second 1000m från 2016? Den orange svarta
Någon?Hva er rimligt for en 14060 fra 1991? Ingen tillbehör.
Nyligen genomgått av handlare, men ingen papper på det annat enn et mail der de skriver det. 1 års garanti från handlaren.
Ca 60.000kr skulle jag säga.
En Tag Heuer professional 1000(?) som jag har väldigt dålig koll på får jag säga.
Kronan har fått sig en smäll (med på bild) och bra rassel i länken. Ingen aning om årtal men det kanske någon kan hjälpa med?
Vad skulle vara ett rimligt pris på denna?
Är väldigt sugen på att köp denBumpar mitt eget inlägg i hopp om att någon med insikt i TH har koll
Slänger med en liten fredagsbild också
Det är nog så att det är en senare tavla (162xx) i en pleximodell. Prisläge 36-38 typ.Påstådd 16013 men aldrig sett denna urtavlan förut, så ej säker på ref. Hängig länk och naggat lock till boetten. Plexi bör bytas ut. Inga tillbehör.
Tissot PR100 dual time. Köpt 2018. Vet att de inte håller värdet bra.
Får jag ens runt tusenlappen? Tänkte nog sälja till polare för kompispris.
Tack för svar! Lite färgtapp tror jag det är nånstans som knappt syns. Men säger typ 800kr till polaren för att vara schysst.1500 kr borde du få utan problem. Ser fin ut i skicket och inget fel på märke eller klockan. Halva nypriset borde inte alls vara omöjligt enligt mig. Annars behåll den tycker jag.
Är det samma modell fast guld som Wolf of Wallstreet bär i filmen?
Den är fränJapp, vad jag har förstått samma modell fast in är i TT
Gick en för två månader sedan här på forumet som låg ute för 122 så runt där verkar väl rimligt?Vad är rimligt pris för en rolex yacht master 116621 från 2019?
Hej!
Funderar på att köpa en Tag heuer med 20 år på nacken. Någon som tycker det är en bra idé? Har dålig koll. Vad är ett rimligt pris?
TAG HEUER, 2000, Professional (200 METERS), Serie nr. TJ7710, Boett nr. WK1113-0, herrur, 37,5 mm, stål, quartz, safirglas, datum, originallänk, viklås, Ref nr. FAA000/3051 B, ca 2000
Tack på förhand!
Allright tack för svar! Den har ju gått upp en del i pris nu inför auktionen.Kanske 4000 kr för den modellen. Personligen skulle jag inte ge mer i alla fall, om ens det.