Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
27-31 k beroende på skickVad tror ni att min Omega Seamaster 300 från 2017 kan säljas för?
Beror på skick och tillbehör men jag utgår från att det finns låda+handlingar. 27-32k enlight Chrono24. Hoppas det var till någon hjälpHej, jag undrar vilket värde en Breitling Avenger II sea wolf fr 2015 betingar?
Jag har en Seiko SKX 009 (J version) som köptes in i februari tidigare i år. Har använts rätt sparsamt. Vad kan den vara värd mån tro? Inkl Jubilee, gummi och brunt läderband
Nice, tack för info! Det låter ju lovande, har inte hunnit slita på den så värst mycket så kanske är lika bra att jag släpper den till någon annan i så fallGick en relativt lik SKX009 för 3.2 tkr på k&s för några månader sedan. Dock ingick lite extra lull-lull så kanske 2.8-3 tkr?
https://klocksnack.se/threads/skx009j-nodus-avalon.129240/
Nej. Fel tråd för frågan, sök så hittar du var du kan göra detta.Har en liten fråga, ska sälja en klocka imorgon. Går det att gå in på Nymans ur där den är köpt och få ett äkthetsintyg direkt? Undrar hur lång tid det tar och ungefärlig kostnad? För köparen ville gärna göra ett äkthetsintyg så att han känner sig säker.
Killgissningar godtasEn 116000 från 2019 - Fullset med silver tavla.
Den senaste sålda med den uppsättningen var från 2016 tror jag för ett år sedan. Efter det pendlar de lite. 45? 47?
90-95?Rolex 116610ln 2014, komplett, en ägare.
Ok skick, använd
Värde?
48-ish.Killgissningar godtas
Svårt och veta då jag inte ser hur tydligt märket är på tavlan, men gissningsvis 45`-50`.Vad vore ett rimligt pris för en Rolex 114270 med okänd servicehistorik o utan box & papper? Litet märke i tavlan också som kanske kan påverka.
Tack på förhand.
Tjena! Som svar på din fråga så är det såklart som vanligt lite beroende på sick och tillbehör. Men ett gott skick 2015 går för 155-160.Med risk för dubbelfråga. Ber om ursäkt. Men kan inte gå igenom 300 sidor.
Många Rolex skjuter i höjden i pris..
Har en Hulk från 2015 som jag knappt använder, tror det är dags att låta den gå vidare. Tittar man runt ligger prisbilden rätt brett 140-310, vilket gör det svårt att få en bild av vad man kan få på riktigt.
Någon som har bra koll på denna klockas värde?
Fullset, skulle säga 4/5 skick
tack
Jag har en Seiko SKX 009 (J version) som köptes in i februari tidigare i år. Har använts rätt sparsamt. Vad kan den vara värd mån tro? Inkl Jubilee, gummi och brunt läderband
Samma bilder som i annonsen på Tradera...https://klocksnack.se/threads/vad-är-ett-rimligt-pris-för-värde-värdering.26910/ Ställ frågan här. Lycka till! En snabb googling gav 3050kr på tradera i september 2020.
Cool big block! Kan dessvärre inte ge info ang pris på den. Lite ovanligare än 791x0Hej pojkar och flickor
Vd tror ni om en Tudor Date Day 76123 (osäker på om korrekt ref. här nu) med original länk och samt Tudor "Big Block" 94300? 94300'an kommer med original oyster länk.
Service historik ej känd på någon av klockorna tyvärr.
Tudor Date Day tror jag själv ca 15' för men högst osäker på den andra.