The_Escapement🦜
Silver
Var detta på KS?Jag tyckte också det kändes konstigt. Han skriver att nypris var ca 220 000:- och att han plocka ut den i Warszawa.
1 månad gammal och säljer den "så billigt"
Nått är lurt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var detta på KS?Jag tyckte också det kändes konstigt. Han skriver att nypris var ca 220 000:- och att han plocka ut den i Warszawa.
1 månad gammal och säljer den "så billigt"
Nått är lurt...
Betydligt högre än 70k.Ca 70 känns rimligt.
80?Betydligt högre än 70k.
200k?Betydligt högre än 70k.
Nu vet jag såklart inte vad dessa gick för, men har för mig att dom försvann relativt fort.
Blocket - den ligger kvar...Var detta på KS?
Tack.Blocket - den ligger kvar...
Klockor säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor säljes i hela sverige med över 4564 annonserwww.blocket.se
Nu vet jag såklart inte vad dessa gick för, men har för mig att dom försvann relativt fort.
Avslutad - Rolex Submariner 14060M random serie...en pärla
Säljer min pärla Rolex submariner modell 14060M :) Detta uret är en av mina favoriter med sina lug holes och avsaknaden av datum precis som den första submarinern som Rolex tillverkade. Ger en genuin retrokänsla som få ur har idag :cigar: Men nu siktas ett nytt retrour och bettan får lämna...klocksnack.seAvslutad - Rolex 14060M fullset opolerad
Rolex 14060M som är i fullset och opolerat toppskick. Uttagen 2009 på bergströms i gbg. Uppdraget är mjukt och fint samt håller tiden som den ska. En ägare sen 2009 innan jag köpte den. Finns i Borås för f2f annars skickas den med värde. Har du frågor eller vill ha fler bilder är det bara dra...klocksnack.se
Och denna Z-Serien var även var servad 2018. Skulle säga att 80+ är mer rimligt, ja
Med det sagt: Om Mr @Dizywisy är intresserad av att sälja för 70k så finns jag på PM!
Tack, vill mest få en prisuppfattning från KS då jag fått möjlighet att köpa en 124060 från AD, fullt medveten att priserna på Chrono24, Blocket etc ligger högre än 70, men jobbigare plattformar att sälja på.Nu vet jag såklart inte vad dessa gick för, men har för mig att dom försvann relativt fort.
Avslutad - Rolex Submariner 14060M random serie...en pärla
Säljer min pärla Rolex submariner modell 14060M :) Detta uret är en av mina favoriter med sina lug holes och avsaknaden av datum precis som den första submarinern som Rolex tillverkade. Ger en genuin retrokänsla som få ur har idag :cigar: Men nu siktas ett nytt retrour och bettan får lämna...klocksnack.seAvslutad - Rolex 14060M fullset opolerad
Rolex 14060M som är i fullset och opolerat toppskick. Uttagen 2009 på bergströms i gbg. Uppdraget är mjukt och fint samt håller tiden som den ska. En ägare sen 2009 innan jag köpte den. Finns i Borås för f2f annars skickas den med värde. Har du frågor eller vill ha fler bilder är det bara dra...klocksnack.se
Och denna Z-Serien var även var servad 2018. Skulle säga att 80+ är mer rimligt, ja
Med det sagt: Om Mr @Dizywisy är intresserad av att sälja för 70k så finns jag på PM!
Kör med tvåTack, vill mest få en prisuppfattning från KS då jag fått möjlighet att köpa en 124060 från AD, fullt medveten att priserna på Chrono24, Blocket etc ligger högre än 70, men jobbigare plattformar att sälja på.
Man kanske kan ha två?
Polarn sålde en likadan från 2014 för runt 15K om jag minns rätt.Omega Aqua Terra (kvarts) Fullset 2010? Svart tavla och 38.5mm
Polarn sålde en likadan från 2014 för runt 15K om jag minns rätt.
Du kanske får 12?
NPTack för svaret!
Polarn sålde en likadan från 2014 för runt 15K om jag minns rätt.
Du kanske får 12?
12k är nog lite lågt. Jag hade lagt mig några tusenlappar upp.Tack för svaret!
2014 är ju 6 år sedan. Har ju hänt väldigt mycket sedan dess. Rolex t.ex. har väl gått upp 200% sedan dess.Polarn sålde en likadan från 2014 för runt 15K om jag minns rätt.
Du kanske får 12?
Tror han menade att det var årsmodell 2014 på den2014 är ju 6 år sedan. Har ju hänt väldigt mycket sedan dess. Rolex t.ex. har väl gått upp 200% sedan dess.
Från 2014, klockan är från 2014.2014 är ju 6 år sedan. Har ju hänt väldigt mycket sedan dess. Rolex t.ex. har väl gått upp 200% sedan dess.
Haha, my bad!Tror han menade att det var årsmodell 2014 på den
Har du kvar platina-tavlan? Då får du säkert 70k-ish.Vad tror ni är rimligt för denna? 16622 från 2002, full set. Jag lät Bergström montera blå tavla för några år sedan, platina-tavlan finns kvar och följer med. Servad 2014 enl. tidigare ägare.
Tror inte det går att köpa nytt, men säljs ibland på Klocksnack för ca 200kr.Hallåj på er,
Vad kan ett sånt här förvaringsetui / förvaringspåse från Rolex kosta? Och går det att beställa från något smidigt ställe?
Kan ju vara smidigt att ha när man måste plocka av sig klockan vid t.ex träning osv.
/Stuffe
Har du kvar platina-tavlan? Då får du säkert 70k-ish.
Den servicen lär du inte ta hänsyn till eftersom den inte kan styrkas
Hallåj på er,
Vad kan ett sånt här förvaringsetui / förvaringspåse från Rolex kosta? Och går det att beställa från något smidigt ställe?
Kan ju vara smidigt att ha när man måste plocka av sig klockan vid t.ex träning osv.
/Stuffe
Ah, scyhsst! Har skickat ett meddelande till han.
Sök på referensen på köp och sälj så får du förmodligen ett spann av priser. Kan inte modellen själv.Hej allesammans!
Plockade ut denna från Nymans ur Augusti 2019 ny.
Den har använts på daglig basis sedan dess och har lite mindre report samt en något större på stålet men inget som syns nämnvärt. Går självklart helt klockrent och har alla cert, box etc. kvar.
Har förstått att denna urtavla är lite extra populär just nu, men hittar ingen på blocket.
Någon som kan gissa vad jag bör lägga ut den för?