• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu vet jag såklart inte vad dessa gick för, men har för mig att dom försvann relativt fort.

Och denna Z-Serien var även var servad 2018. Skulle säga att 80+ är mer rimligt, ja :)

Med det sagt: Om Mr @Dizywisy är intresserad av att sälja för 70k så finns jag på PM!

Nu vet jag såklart inte vad dessa gick för, men har för mig att dom försvann relativt fort.

Och denna Z-Serien var även var servad 2018. Skulle säga att 80+ är mer rimligt, ja :)

Med det sagt: Om Mr @Dizywisy är intresserad av att sälja för 70k så finns jag på PM!

Tack, vill mest få en prisuppfattning från KS då jag fått möjlighet att köpa en 124060 från AD, fullt medveten att priserna på Chrono24, Blocket etc ligger högre än 70, men jobbigare plattformar att sälja på.
Man kanske kan ha två? :)

Senast ändrad:
Omega Aqua Terra (kvarts) Fullset 2010? Svart tavla och 38.5mm
1604506964826.png

Vad tror ni är rimligt för denna? 16622 från 2002, full set. Jag lät Bergström montera blå tavla för några år sedan, platina-tavlan finns kvar och följer med. Servad 2014 enl. tidigare ägare.
tempImage2vrxjK.jpg

tempImageTv7d8N.jpg

tempImage87XxHc.jpg

Senast ändrad:
Vad tror ni är rimligt för denna? 16622 från 2002, full set. Jag lät Bergström montera blå tavla för några år sedan, platina-tavlan finns kvar och följer med. Servad 2014 enl. tidigare ägare.
tempImage2vrxjK.jpg

tempImageTv7d8N.jpg

tempImage87XxHc.jpg
Har du kvar platina-tavlan? Då får du säkert 70k-ish.
Den servicen lär du inte ta hänsyn till eftersom den inte kan styrkas

Hallåj på er,

Vad kan ett sånt här förvaringsetui / förvaringspåse från Rolex kosta? Och går det att beställa från något smidigt ställe? :)
Kan ju vara smidigt att ha när man måste plocka av sig klockan vid t.ex träning osv.

/Stuffe

extrabilder658388_large.jpg

Hallåj på er,

Vad kan ett sånt här förvaringsetui / förvaringspåse från Rolex kosta? Och går det att beställa från något smidigt ställe? :)
Kan ju vara smidigt att ha när man måste plocka av sig klockan vid t.ex träning osv.

/Stuffe

extrabilder658388_large.jpg
Tror inte det går att köpa nytt, men säljs ibland på Klocksnack för ca 200kr.

Vad säljs Rolex 126710BLNR för tror ni?
Har sett vad de annonseras för i andra hand, men frågan är vad som betalas för dom?

2020
Komplett set
Svensk AD
Använd men i bra skick.

Tack på förhand.

Hej på er - vad tror ni ett rimligt pris på köp och sälj är för en Tag Heuer Carrera Chrono CV2010 från 2010? Fullset med kvitto och cert men oservad (men går som den skall) och i använt men bra skick.

Senast ändrad:
Hej allesammans!

Plockade ut denna från Nymans ur Augusti 2019 ny.

Den har använts på daglig basis sedan dess och har lite mindre report samt en något större på stålet men inget som syns nämnvärt. Går självklart helt klockrent och har alla cert, box etc. kvar.

Har förstått att denna urtavla är lite extra populär just nu, men hittar ingen på blocket.

Någon som kan gissa vad jag bör lägga ut den för?
IMG_0209.jpg

Hej allesammans!

Plockade ut denna från Nymans ur Augusti 2019 ny.

Den har använts på daglig basis sedan dess och har lite mindre report samt en något större på stålet men inget som syns nämnvärt. Går självklart helt klockrent och har alla cert, box etc. kvar.

Har förstått att denna urtavla är lite extra populär just nu, men hittar ingen på blocket.

Någon som kan gissa vad jag bör lägga ut den för?
IMG_0209.jpg
Sök på referensen på köp och sälj så får du förmodligen ett spann av priser. Kan inte modellen själv.

Tillbaka
Topp