henrikhenrik
Basic
Vad tror ni den här kan vara värd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Runt 32 000 kr.Hallå alla härliga klockfantaster,
Är hyffsat ny till detta men äger två klockor själv och ska nu sälja den ena.
Jag är mindre bra på värdering dock och vill göra ett fair pris för både mig som säljare och för eventuell köpare.
Klockan är en Tudor Pelagos 25500TN.
Inga större hairlines eller repor på klockan.
Det enda jag anser som mindre attraktivt är det som är på spännet, jag har bifogat en bild i värsta tänkbara ljus för att visa.
Hur förklarar man defekten i ord? Det är liksom inte en djup repa utan enbart ytligt.
Om någon tar sig tiden så tack på förhand och ha en fantastisk dag!
Är det skador på urtavlan eller en effekt efter bildredigering?Vad tror ni den här kan vara värd?
Skador dessvärre!Är det skador på urtavlan eller en effekt efter bildredigering?
Hur är den i övrigt? Funkar den? Hur lång gångreserv och hur håller den tiden?Vad tror ni den här kan vara värd?
Runt 32 000 kr.
Tack så mycket!Runt 32 000 kr.
Iövrigt fint skick och bra tidshållning och bra gångreserv!Hur är den i övrigt? Funkar den? Hur lång gångreserv och hur håller den tiden?
Jag har tyvärr inte så bra på den modellen faktiskt, finns säkert flera med bättre koll här. Den ser ju fin ut!
Hon ska sälja. Fick frågan vad den kunde vara värd då jag har ett visst klockintresseJag har tyvärr inte så bra på den modellen faktiskt, finns säkert flera med bättre koll här. Den ser ju fin ut!
Ska han köpa eller sälja?
Säkert runt 60.000 kr.Hon ska sälja. Fick frågan vad den kunde vara värd då jag har ett visst klockintresse
Sorry, vet inte varför jag förutsatte att det var en kille. Som @Criss Cross säger så runt 60+ tror jag.Hon ska sälja. Fick frågan vad den kunde vara värd då jag har ett visst klockintresse
Det är ju en macho herrklocka, så varför inteSorry, vet inte varför jag förutsatte att det var en kille. Som @Criss Cross säger så runt 60+ tror jag.
20k kanske.Hej,
Vad skulle ni säga är ett rimligt pris för en ganska så ovanlig Grand Seiko Sbgr053? Klockan är ifrån 2017 och i fint skick med några ytliga hairlines på bandhornet och armbandet, och klockan kommer i full sett med garantikort.
Tack!
Tyvärr är jag inte särskilt uppdaterad på 114270 (för det är väl rätt ref??) men den ser jättefin ut och ovan indikation på 60k verkar fullt rimligt.
Nånstans mellan 70-75 låter rimligt, kika på Chrono och skriv med handlare för att försöka förhandla ner pris.Tja KS!
Har länge varit på jakt efter Rolex OP39 med vit urtavla. Efter att dem blev discontinued har priserna slått i taket och jag har sett annonser där dem går för 75-80 tusen.
vad skulle ni säga är ett rimligt pris för dem? Med tanke på att den är så svår att få tag på.
mvh Pontus
Låter oväntat högt men jag har inte följt modellen så noga. Hade gissat på ca 60.Nånstans mellan 70-75 låter rimligt, kika på Chrono och skriv med handlare för att försöka förhandla ner pris.
- Tänk på att det här är en Quartz och att den är 39mm, inte precis vad de flesta som gillar Bell&Ross föredrar.Hejsan är hemskt sugen på en Bell & ross, är detta ett vettigt pris? https://www.blocket.se/annons/stockholm/bell___ross_mattsvart_ceramic_full_set_2019/93245934
Yes är ute efter en kvarts, och jag kikar efter en lite mindre storlek då mina handleder är ganska taniga. Jag fick även ner priset till 10 tusen så det blir nog affär- Tänk på att det här är en Quartz och att den är 39mm, inte precis vad de flesta som gillar Bell&Ross föredrar.
- Då vet du vad du gör och jag hoppas du blir nöjd om det blir affärYes är ute efter en kvarts, och jag kikar efter en lite mindre storlek då mina handleder är ganska taniga. Jag fick även ner priset till 10 tusen så det blir nog affär