MHammar
Basic
Såg att en gick för 28k i veckan. Jag skulle vara villig att betala runt 30k.Vad tror ni kring en blå Omega SMP -18 fullset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg att en gick för 28k i veckan. Jag skulle vara villig att betala runt 30k.Vad tror ni kring en blå Omega SMP -18 fullset?
Hehe ja, försökte va snabb på bollen.. gav 26,5 .Såg att en gick för 28k i veckan. Jag skulle vara villig att betala runt 30k.
Snyggt! Låter som ett rimligt prisHehe ja, försökte va snabb på bollen.. gav 26,5 .
Beroende på skick, 9-14k är vad jag sett de gåHej, tänkte höra med er här om någon/några kan hjälpa mig med ett värde på dessa Seiko Alpinister som jag. ev funderar på att låta flytta.
Tack på förhand!
Följande:
Seiko Alpinist 8F56 SBCJ019
Seiko Alpinist 8F56 SBCJ021
Jättestort tack för input!Beroende på skick, 9-14k är vad jag sett de gå
För på senaste
Hade du haft en sbQj 017 ist med samma verk hade jag köpt den omgående..Beroende på skick, 9-14k är vad jag sett de gå
För på senaste
Hej på er,
Tänkte kolla vad ni tror/tycker är ett lämpligt pris (om säljbart) för en klassisk Citizen Aqualand Enzo i väldigt fint kosmetiskt skick, titanmodellen. Köpt här på forumet förr i tiden och har inte använts utan endast varit i samlingen. Dock har den analoga delen stannat men den digitala går. Har inte råkat ut för något och fungerade fint när den köptes. Men någon gång har den bara stannat. Lämnade in den på batteribyte men det hjälpte inte. Kan något ha kärvat ihop?
Funderar dock på att avyttra lite klockor och först ut är då kanske denna. Vad tror ni? Tacksam för hjälp!
Hej på er,
Tänkte kolla vad ni tror/tycker är ett lämpligt pris (om säljbart) för en klassisk Citizen Aqualand Enzo i väldigt fint kosmetiskt skick, titanmodellen. Köpt här på forumet förr i tiden och har inte använts utan endast varit i samlingen. Dock har den analoga delen stannat men den digitala går. Har inte råkat ut för något och fungerade fint när den köptes. Men någon gång har den bara stannat. Lämnade in den på batteribyte men det hjälpte inte. Kan något ha kärvat ihop?
Funderar dock på att avyttra lite klockor och först ut är då kanske denna. Vad tror ni? Tacksam för hjälp!
Kan nog vara lite intresserad av Enzo klockanHej på er,
Tack för visat intresse men den finns inte i min ägo längre. Det blev jakt på den och några Enzos till av de jag ägde/äger..Kan nog vara lite intresserad av Enzo klockan
Vad är rimligt värde? Arvegods till en god vän, han har ej tillgång till box och cert just nu utan endast en bild.
Kanske 1000 baht?
Kanske 1000 baht?
Blev osäker själv, men du ser direkt att det är en kopia?
Inte den bästa bilden förvisso. Men jag gillar den inte.
Om du vill få den såld så någon tusing under de som ligger osålda på KS kanske är en bra riktlinje? Är det med originallänk, läder eller Nato? Om, vilket jag inte ska, men om jag skulle sälja min BB58 med länk hade jag nog lagt mig på runt 31k kanske. Hypen verkar ju lagt sig något så tiden när man fick mer än list är nog förbi.Vad är nuförtiden ett rimligt pris att lägga ut sin Tudor BB58 svart fullset 2020 för?
En vän till mig slog nyss till på en, han letade febrilt i 1-2 års tid och tror han fick ge drygt 15 för den till slut. Räkna med 12-17k skulle jag tippa på.
vet någon vad tag heuer proffesionall 1000 i guld går för? Eller vad den sålts för på senaste tiden. Hittar inga till salu just nu.
Tack för input! Klantigt av mig! Vill du redigera bort ditt inlägg så ändrar jag mina. Åter tack!Bara sa du vet sa star bade Namn Adress samt vad som betalades for klockan pa kvittot fran Pantbanken.
Kanske inte spelar nagon roll pa en sapass "billig" klocka,men kan vara bra att tanka pa.
Nu ändrat m bild utan namn och adress
oj va snygg!Vad tror ni kring en blå Omega SMP -18 fullset?
varför sälja ?Har redan lagt ut min Avenger 2 seawolf på blocket för 28500kr. Är det ett rimligt pris tycker ni? Den är i bra skick går fint och full set såklart! Den är köpt 2016.