Ja. Den är väldigt sparsamt använd, vill använda den, men det blir ofta bara en halv dag, sen känner jag att det känns "Onödigt" att slita på den, den första tiden använde jag den en del, men sedan övertogs klockan av de här ringen som gör att en klocka är NÄSTAN perfekt, vilket ofta är jobbigare än om en klocka tilltalar mig mindre öht..
Som twx, den ÄR en aning för stor, hur mkt jag än försöker intala mig att den SKA vara det.
Och det retar mig nåt fruktansvärt, för jag tror inte jag har sett en "dressig" klocks med en vackrare tavla..
Så, ja, jag vet inte om jag vill sälja, helst skulle jag ju vilja "växa i klockan" och bara bruka den typ jämt, men de e ALLTID samma sak, en halv dag, sen funderar jag på varför kag ska gå å riskera reor och dina i den där när jag mkt troligt inte kommer känna att storleken kommer vara rätt, för mig..
Bättre att sälja den, skjuta till en slant och ka ske provet en Vacheron Fiftysix, eller slå på stort, om man kanske kan få prata litw och köpa sig en "American 1921".
De e nog den häftigaste dressklockan som är i produktion idag. ❤ lite väl saftigt pris, men å andra sidan, träffar man rätt så hittar man ju hem, oavsett klocka, märke eller inköpspris.