DK buyer
Basic
Hvilken str? Er den kvarts?Vad kan denna Santos vara värd idag? Är en ref 1564 med vitguldsindex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hvilken str? Er den kvarts?Vad kan denna Santos vara värd idag? Är en ref 1564 med vitguldsindex.
Hvilken str? Er den kvarts?
Sett till vad de senaste gått för här på forumet så skulle jag tippa på 160-170k.Hej,
Har en Rolex GMT Master II 126711 CHNR Root Beer (AD 2021, komplett set) som inte kommer till särskilt mycket användning.
Vad är rimligt pris i Sverige för denna? Ser ganska stor prisvariation på C24 beroende på land osv.
Stort tack på förhand!
Ligger en ute för 49 den känns lite mer ärligt prissatt. 61k är vad gråhandlarna tar för dem.Går de här verkligen för 10k över list?
Säljes - Tudor BB Chrono Panda dial 41mm
Nya modellen Tudor BB Chrono Panda Dial Helt ny. Uttagen 2021 05 FULLSET Inga byten denna gången Betalning via swish Skickas med värdefraktklocksnack.se
Ping @mange99x
Lite trist attityd i kommentarerna måste jag säga. Har köpt flertalet ur här på sidan och sålt ett fåtal. Läser frekvent i flertalet trådar på denna trevliga sidaLigger en ute för 49 den känns lite mer ärligt prissatt. 61k är vad gråhandlarna tar för dem.
Men av vad jag kan se verkar säljaren mest pyssla med att sälja än att vara aktiv på forumet. Kanske ytterligare en anledning till att göra det mer krävande att köpa och sälja här.
Säljes - Chopard L.U.C Pro One Diver
Ref. 8912 42mm Automatisk Mycket fint skick med mindre spår av användning. Inget att anmärka på funktionen. Inga tillbehör. Klockan finns i Zürich.klocksnack.se
Förstår att det kan vara svårt att prissätta något som är helt nytt. Men om du nu vill sälja en ny klocka varför då inte sätta det priset du gav alt. rek pris från AD? Om det varit en Daytona eller en gammal Tudor sub hade jag förstått att det varit svårt att sätta priset.Lite trist attityd i kommentarerna måste jag säga. Har köpt flertalet ur här på sidan och sålt ett fåtal. Läser frekvent i flertalet trådar på denna trevliga sida
Svårt att kalibrera in vad som är ett skäligt pris då modellen är helt ny. Enda prisbilden man kan få finns på C24 där priserna är betydligt högre...och JA jag är medveten om luft i priserna gm gråhandlare osv.
Tycker det är lite trist med pekpinnar istf positiv attityd som skapar bra stämning. Ge mig gärna ett skäligt pris så justerar jag....
Ha en fin kväll
Skäligt pris bör väl vara listpris minus några kronor beroende på eventuellt slitage och de facto att du säljer som privatperson och inte AD eller handlare.Lite trist attityd i kommentarerna måste jag säga. Har köpt flertalet ur här på sidan och sålt ett fåtal. Läser frekvent i flertalet trådar på denna trevliga sida
Svårt att kalibrera in vad som är ett skäligt pris då modellen är helt ny. Enda prisbilden man kan få finns på C24 där priserna är betydligt högre...och JA jag är medveten om luft i priserna gm gråhandlare osv.
Tycker det är lite trist med pekpinnar istf positiv attityd som skapar bra stämning. Ge mig gärna ett skäligt pris så justerar jag....
Ha en fin kväll
Jag tror hårt på marknadskrafterna och är +10k jmfrt med list skäligt så kommer du att få det. Med det sagt är detta ett entusiastforum och då kommer kritik att komma om man uppenbart säljer för att tjäna pengar på en klocka. För det är ju det du gör - och det har jag också gjort. Men då står man för det. Jag tycker inte att det är fel i sig och jag var genuint nyfiken på vad de går för. Ska bli spännande att se om du får 61k för den.Lite trist attityd i kommentarerna måste jag säga. Har köpt flertalet ur här på sidan och sålt ett fåtal. Läser frekvent i flertalet trådar på denna trevliga sida
Ha en fin kväll
Hej på er,
Har varit lite frånvarande här längre tid och har tappat all koll..
Vad är rimligt pris för en Omega Speedmaster 3750.50, ca 10 år gammal, Fullset inkl kvitto osv. Använd dagligen i ca 5 års tid så bruksspår finns men inget allvarligt. Aldrig servad.
Skulle nog tippa på något liknande. Men ett rimligt pris för en oservad och dagsbruk, runt 38, max 40k kanske?Det var längesen! För en månad sen hade jag sagt runt 30-35k, men nu vetitusan när de stuckit iväg.
Tror inte det, min gamla.Royal Oak 4100SA? Ser att det ligger en på KS för 127k nu, verkar vara samma ex som såldes i slutet av nov för 92k. Har de
Vad är ett rimligt pris för denna Tudor 7017? Enligt Chrono24 så skulle den betinga ca 30 000kr men det känns ju som ett aningen högt estimat.