Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanonpris ju! Bara servicen ligger väl på typ 7000kr.Vad skulle ni säga värdet på en Omega Speedmaster, vit tavla (se bild)?
Mycket bra skick, fullset och nyservad hos Jarl Sandin för 8,5k.
Mvh
NOS ?Ny Speedmaster 005:a (gamla modellen, plexi) från affär som gömt undan ett exemplar. Vad är ett bra pris?
Yes! Bör man slå till och till vilket pris?
Beror val pa vilken tavla du ska ha. Ligger ettpar Chocolate Dial hos handlare inom EU for USD 56K begart Olive dial en dryg femma till.Mycket här hänt sedan 2015 när jag senaste sålde min Daytona
Vad får man ge för en Rolex Day-Date, 40mm, everrose nu för tiden? Sjuka kö tider hos en AD även på dessa?
Avslutad - Omega SMP 2254.50 full set och helt nyservad
Annat hägrar så denna får gå. En full set SMP 2254.50 i superfint bruksskick och som aldrig blivit polerad. Fick alldeles nyss hem den från en helservice hos Omega Sthlm (Swatch group nordic) där just poleringen valdes bort. Klockan är tillverkad 2007 och uttagen 2008 i England. Jag är andra...klocksnack.se
Har de ökat typ 75% i pris nyligen? Undrar om jag missat något.
@Sigurd
Vad borde en sån här santos galbée kosta? Utan låda eller cert.
Finns några tidigare annonser, börja med att söka där.Inga tankar? :-(
Oh GMT SMP. Det var min första smp back in the daysVad är rimlig pris för en Omega 2535.80.00 ifall klockan enbart kommer med certifikat.
Visst är den inte lika populär som utan GMT?Oh GMT SMP. Det var min första smp back in the days
de är väl kanske lite ovanligare en ”vanliga” Bond. Doppar tån o säger 22-26tkr beroende på skick , service etc
Mindre vanlig iaf. Tror inte så många vet om modellen förutom ”hardcore ”fans. Jag tycker den är like kul med GMT samt öppen baksida. Lite roligare SMP men ändå mkt Bond DNAVisst är den inte lika populär som utan GMT?
Okej, tack för respons.Mindre vanlig iaf. Tror inte så många vet om modellen förutom ”hardcore ”fans. Jag tycker den är like kul med GMT samt öppen baksida. Lite roligare SMP men ändå mkt Bond DNA
För ett halvår sedan runt 20-22.Vad borde en sån här santos galbée kosta? Utan låda eller cert.
Kul tavla. 42-44 isch.En släkting undrar vad hans farsas gamla DJ kan vara värd. Antar att det är en 16233, från typ -90. Watch only, kortad länk och aldrig servad. Svårt att bedöma skicket då denna är den enda bild jag fått men använd är den. Några förslag mellan tummen och pekfingret?
Du får nog 25 för den idag!Inga tankar? :-(
Du får nog 25 för den idag!
Menar du 16030? 16013 respektive 16014 har väl olika färg på guldet bara. Förstår inte varför en 16030 borde vara så mycket billigare. Guldvärdet är väl en rätt marginell del av priset för en 16014.Vad är ett rimligt pris på en 16013 från 1986 med okänd servicehistorik? Tycker generellt 16013 är fasligt dyra på c24. Borde väll rimligtvis också ligga en bra bit under en 16014 med tanke på att ringen inte är guld?
Korrekt! 16030. Jag som är ute cyklar. Tänker att det skiljer nästan 16k i nypris mellan en 126200 och 126234.Menar du 16030? 16013 respektive 16014 har väl olika färg på guldet bara. Förstår inte varför en 16030 borde vara så mycket billigare. Guldvärdet är väl en rätt marginell del av priset för en 16014.
Har sett många DJs med slät vit tavla och romerska siffror i guld men inte denna variant med ”trianglarna”. Blev ändå lite sugen på den, ska höra om han släpper den till ”bästa pris brorsan”För ett halvår sedan runt 20-22.
Kul tavla. 42-44 isch.
Oh jävlar... Hade inte klart för mig hur mycket det spårat ur. Har bara haft en Rolex, en 16030. Köpte den begagnad så jag vet inte vad den kan ha kostat ny på 80-talet, men när jag köpte den i början av 90-talet hade den ersatts av 16220 som kostade knappt 12700 kr på Douglas Krook på Biblioteksgatan...Korrekt! 16030. Jag som är ute cyklar. Tänker att det skiljer nästan 16k i nypris mellan en 126200 och 126234.
Kallas för pyramidtavla.Har sett många DJs med slät vit tavla och romerska siffror i guld men inte denna variant med ”trianglarna”. Blev ändå lite sugen på den, ska höra om han släpper den till ”bästa pris brorsan”