Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hejsan,
en Panerai Luminor Marina 42mm ref PAM01523 med vit tavla. 72h verk. Full set och tre stycken läderband. Uttagen 2019. Vad tror ni?
Såg att det gick en 42mm med svart tavla och samma verk för ca 53 tidigare i år.
Mvh
Gustav
Testa posta här bland Panerai-entusiaster
Vad är ett rimligt pris för en 3 år gammal Seiko Sarb 033 i bra skick med alla tillbehör ?
Borde vara en 16030Vad tror ni om denna datejust grabbar, min polare har precis ärvt den. Har troligtvis legat i en låda i 20 år och samlat damm. Klockan rör sig inte för fem öre, men har heller ingen känd service historik. Inget cert, ingen box. Någon som vet modell nummer?
Någon som vet värdet på en 16610LN, från 2010 (v-series) full set? Mycket fint skick (få hairlines på bracelet, inga dings).
Om man skulle vilja byta mot 116610LN full set - hur mycket skulle vara rimligt att lägga i mellan? Finns det folk som vill byta 16610 mot 116610?
(Ny här på klocksnack och tacksam för hjälp)
Beror väl på om du har användning för urverk för stoppur? Kompletta stoppur brukar inte gå för så stora pengar, men om du är i behov av just de där verken så var det ett ok pris. Jag har väldigt svårt att se att du skulle kunna sälja dom för mer än du köpte dem.Hej, undrar pris på dessa, köpte dem på tradera igår för 200kr, gjorde jag ett kap eller blev jag grundlurad?
16220 va?Borde vara en 16030
Mycket möjligt. Ser inte skillnaden på dem två refsen genom de här bilderna. Vad skiljer sig utöver plexi mot safir?16220 va?
Hej! har en Oris el Hierro från 2016 som jag ska sälja för att finansiera lite annat. Ser väldigt olika priser när man kikar runt, pendlar mellan 11000-16.500 och även vissa dyrare på chrono. Men då det är en tämligen svårsåld klocka så är jag kluven till pris, skickat är mycket bra, endast hairlines på låset (och lite damm ser jag nu) fullset och icke servad. Klockan är dock genomgången av klockia (om det räknas) utan anmärkningar. Håller tiden fenomenalt. Någon med kunskap eller åtminstone en killgissning om pris?
Hej,
Lorier Neptune v2. Vintageinspirerad dykare med härlig kupad plexiglas.
Bra skick
Diameter: 39mm
Urverk: Seiko NH35A
Tillbehör: Låda, läderpouch och extra länkbitar.
Tack för snabbt svarDet här är vad som har sålts på KS hittills i alla fall
Sökresultat för fråga: lorier neptune v2
klocksnack.se
Rimligt pris för Breitling superocean modell äldre 1000/1500m ?. Folk verkar tro att dessa är guld värda trots att dom nästan aldrig går över 10-12000 på tex Kaplans :$.
O nu när jag letar en till så verkar det som alla ska ha 20.000 för dom .
Ja det skulle jag säga t.o.m är billigtJag gav 9 för min beggad förra året. 1000m modellen. Svart tavla. Känndes som ett OK pris.
Rimligt pris för Breitling superocean modell äldre 1000/1500m ?. Folk verkar tro att dessa är guld värda trots att dom nästan aldrig går över 10-12000 på tex Kaplans :$.
O nu när jag letar en till så verkar det som alla ska ha 20.000 för dom .
Haha Jo det är det jag lever efter, Men det jävliga för en annan nu är ju dock att alla som ligger ute är 15+k just nu :/.Vad folk vill ha och vad de sen säljs för är vitt skilda saker
Denna gick på panten tidigare i år
Visa avslutad auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Det låter som en helt ok affär, är väl däromkring (23-25k) de ligger prismässigt, åtminstone här på Klocksnack
Black Bay 41mm från februari 2020. Fullset med inköpskvittot. Den är använd med swirls och någon ding men kristall och betel är i fint skick.
intresserad av om jag gjort en ok affär. Betalade 24k.