Qwerty
Basic
Tänkte på begmarknaden.Hos AF? I vilket land?
Pa begmarknadan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte på begmarknaden.Hos AF? I vilket land?
Pa begmarknadan?
Verkar begaras runt USD 45-50K. Hittar enbart en tillsalu inom EU vid snabbkoll (och den ar inte oanvand heller) sa moms tillkommer pa de flesta priser.Tänkte på begmarknaden.
Bumpar detta, finns det nån mer kunnig än jag som har ett hum? Sett 750 USD på Ebay, kan det verkligen vara marinadvärdet?
Hej. Jag betalade 1500kr för min i rött. Jag kan tänka mig att köpa din för 1500kr också. Sorry om man inte får erbjuda köp i denna tråd.Vad är rimligt pris för en Geckota G-01, inköpt 2019-09. Fint skick, inga dings
Skicka ett meddelande till användaren istället.Hej. Jag betalade 1500kr för min i rött. Jag kan tänka mig att köpa din för 1500kr också. Sorry om man inte får erbjuda köp i denna tråd.
En polare som ej finns på KS undrade om följande 2 Omega klockor och vad dom kan tänkas gå för. Nya i kartong med cert och allt inköpt på butik här i Stockholmsområdet.
Seamaster Diver 300 Chronograph - 210.62.44.51.01.001
Seamaster PO 600 Chronograph - 215.20.46.51.03.001
Killen vill inte sälja på Blocket, men misstänker att dessa är svårsålda här på forumet...
Ja det lär väl vara så va?Dessa två är nog svårsålda överallt och inte bara på forumet.
Ja, grejerna är iskalla. Sjukt overpriced för ett mellanmjölks märke. Skicka detta till han:En polare som ej finns på KS undrade om följande 2 Omega klockor och vad dom kan tänkas gå för. Nya i kartong med cert och allt inköpt på butik här i Stockholmsområdet.
Killen vill inte sälja på Blocket, men misstänker att dessa är svårsålda här på forumet...
Frågan är... vad fick han plocka i samband med att han var tvungen att köpa de där två OmegornaJa det lär väl vara så va?
En Daytona säkert Eller RO.Frågan är... vad fick han plocka i samband med att han var tvungen att köpa de där två Omegorna
Jag vet inte vad listpris är på dem men jag har svårt att se att de går att sälja för mer än ca 45-50 % av listpris.En polare som ej finns på KS undrade om följande 2 Omega klockor och vad dom kan tänkas gå för. Nya i kartong med cert och allt inköpt på butik här i Stockholmsområdet.
Haha det vet jag faktiskt inte. Men det är inget butik som har Rolex...Frågan är... vad fick han plocka i samband med att han var tvungen att köpa de där två Omegorna
Kikade lite snabbt på C24. Tillsammans verkar de gå på runt 400kJag vet inte vad listpris är på dem men jag har svårt att se att de går att sälja för mer än ca 45-50 % av listpris.
Det kändes nästan orimligt högt? Eller är det bara jag som tycker så?Kikade lite snabbt på C24. Tillsammans verkar de gå på runt 400k
Guld!, men priserna är alltid lite uppblåsta på C24Det kändes nästan orimligt högt? Eller är det bara jag som tycker så?
Har märkt det, men varför är det sådan stor uppblåsning på typ alla klockor?Guld!, men priserna är alltid lite uppblåsta på C24
Ja men det verkade bara vara nya.Kikade lite snabbt på C24. Tillsammans verkar de gå på runt 400k
Ouch. Smärtsamt.Jag vet inte vad listpris är på dem men jag har svårt att se att de går att sälja för mer än ca 45-50 % av listpris.
Med tanke på att det är hyfsat lätt att få 15-20% hos ÅF på Omega så borde beg ligga lite under det just nu!Funderar på köpa omega seamaster aqua terra i Roséguld begagnad då jag tycker den är fin
men vad ska en sån ligga på begagnad ?
Tror det är en eftertraktad klocka för ringt runt och försöker få tag i nån åf som har den hemma men inget resultat.Med tanke på att det är hyfsat lätt att få 15-20% hos ÅF på Omega så borde beg ligga lite under det just nu!
Säg 300-310 hos ÅF efter rabatt. Då är nog 250-275 lätt begagnat ingen omöjlighet.
Ja köp ingenting utanför Europa på C24, kan åka dit på rejäl moms om inte de skriver den som typ gåva eller reparation tror jag!Tror det är en eftertraktad klocka för ringt runt och försöker få tag i nån åf som har den hemma men inget resultat.
Vill helst köpa den begagnad i bra skick räknar nog att ge runt 250-275 som du skrev.
Såg på c24 fanns en i USA men orkar inte hålla på och beställa för sen tillkommer väl moms och skatt om det är utanför eu?
Får väll hålla koll när det dyker upp nån på försäljning.