116610 släpptes 2010.Vad är rimligt pris för en Sub 116610 ifrån slutet av 90-talet i bruksskick?
Är det 116610 eller 16610 du tänker på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
116610 släpptes 2010.Vad är rimligt pris för en Sub 116610 ifrån slutet av 90-talet i bruksskick?
Ser ut som den har keramisk bezel. Så då är det nog en 2010. Har bara sett en suddig bild på den. En bekant som köpte den och han har noll koll. Han köpte den av en som var STORT behov av cash fort. Kronofogden skulle driva in pengar idag och han skickade pengar i helgen.116610 släpptes 2010.
Är det 116610 eller 16610 du tänker på?
Låter riktigt shady och håller tummarna för att den bekanta till dig inte blivit blåst.Ser ut som den har keramisk bezel. Så då är det nog en 2010. Har bara sett en suddig bild på den. En bekant som köpte den och han har noll koll. Han köpte den av en som var STORT behov av cash fort. Kronofogden skulle driva in pengar idag och han skickade pengar i helgen.
Ska bli kul att se vad det är för något, men den skickades på service innan min bekant ens fick se den.
Men priset han betalade var så sjukt billigt att det är årets kap om allt är ok. Känns lite skumt men säljaren har tydligen ett gäng dyra klockor och denna fick gå för att betala kronofogden.
Ser ut som den har keramisk bezel. Så då är det nog en 2010. Har bara sett en suddig bild på den. En bekant som köpte den och han har noll koll. Han köpte den av en som var STORT behov av cash fort. Kronofogden skulle driva in pengar idag och han skickade pengar i helgen.
Ska bli kul att se vad det är för något, men den skickades på service innan min bekant ens fick se den.
Men priset han betalade var så sjukt billigt att det är årets kap om allt är ok. Känns lite skumt men säljaren har tydligen ett gäng dyra klockor och denna fick gå för att betala kronofogden.
Jag håller med, riktigt skumt. Säljaren skulle stå för servicen också. För priset han fick så blir det inte mycket kvar.Låter riktigt shady och håller tummarna för att den bekanta till dig inte blivit blåst.
Varför skicka säljaren in den på service och inte köparen i det här fallet och varför skickade köparen pengar innan han fått klockan?
Om det är en 116610ln alltså keramisk sub.med maxi case så får man nog räkna med 110+Jag håller med, riktigt skumt. Säljaren skulle stå för servicen också. För priset han fick så blir det inte mycket kvar.
Köparen vet ju vem säljaren är och hur han sålt grejor förr skitbilligt när han behövt pengar snabbt. Ska bli intressant att se hur det går. Får väl uppdatera er här sedan.
Värdet borde väl ligga runt en 80-90k?
Går allt bra kanske jag köper den till slut, jag skulle haft en billig sub
Hej
har en lite sliten Omega Seamaster efter pappas bortgång.
- Har inte testat att byta batteri, så jag vet inte om den går
- Minutvisaren snurrar inte när jag ställer klockan.
Är det värt att försöka få reparerad?
fejkVad är detta för Patek? Värde?
Din kompis igen, som får köpa den billigt?Vad är detta för Patek? Värde?
Nope. Spännande att den var fejk, tyckte den såg lustig ut.Din kompis igen, som får köpa den billigt?
Vad är detta för Patek? Värde?
45 är absolut rimligt tycker jagJag har en sådan här som jag tänkte lägga ut på K&S
Aqua Terra 150 M Seamaster Stahl Chronometer Uhr 220.12.38.20.02.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Aqua Terra 150 M 38 mm, Stahl mit Kautschukband Uhren - 220.12.38.20.02.001!www.omegawatches.com
Uttagen av mig tidigare i år och i ett mycket gott skick.
Jag tycker att det känns svårt att sätta pris på denna, listpriset är högt men man ju får ju rabatt hos AD och även om de ligger ute för mycket pengar på C24 så vet jag ju att det brukar vara fantasipriser där.
Är 40 till 45 någonstans rimligt?
Går att få en Aqua Terra för 30:- om man orkar leta annars är $4-4.5k rimligt 100%.45 är absolut rimligt tycker jag
Riktigt fin klocka, ingen cert skulle säga 50-60 tusen borde den babyn gå för.Vad hade ni gett för pris på denna Omega klockan?
2018 - ej cert
Storlek: 41,5mm i diameter.
Modellnummer: 23123422106001
Låter som om du vill köpa/sälja en!Hej,
Vad är rimligt pris för en Yach Master 2 - ref 116681
Årsmodell: 2014
Skick: Bra
Cert & box ingår
Enligt Chrono24 (årsmodell 2014) ligger dem på mellan 250-270k, men vad skulle ni säga är ett rimligt pris på "dagens marknad"
Tack
Mvh
Tack för svar.Låter som om du vill köpa/sälja en!
Älskar den klockan då ingen har den!
Till din fråga, som billigast på Chrono24 ligger den på 202K. Har dock inte kollat årsmodell
Men vid försäljning hade jag kunnat ge 220k
Allt handlar om vad folk är villiga att betala
Den kan vara värd 250k men ingen vill betala så mkt kanske.
Hej igen,
Nån som kan hjälpa till och kolla vad nedanstående klocka kan gå för eller har sålts för under senare tid?
Ref: 116655
Modell: Yacht Master 40
Årsmodell: 2015
Original låda & certifikat medföljer
Skick: Knappt använd
Tack
Mvh
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-120m-multifunction-ana-digi-10k.162785/Tjena experter!
Vad är ett rimligt pris för en Omega Seamaster multi-function 2521.81.00 i bra skick?
Likt denna:
Omega Seamaster 120m multi-function säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 10 576 kr
Omega Seamaster 120 M Annons: 10 576 kr Omega Seamaster 120m multi-function, Referensnummer 2521.81.00; Stål; Kvarts; Skick Bra; Lokalisering: Israelwww.chrono24.se
Tack!
Hallå hallå, vad skulle ni tro värderingen är för en Oris Moonphase Rectangular? I gott skick
Tack så mycket!7-8k verkar rimligt, med betoning på 7.