Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte uttala mig om äktheten men ser väl ok ut. Utan endbitar antar jag. Minst 6.000 kr skulle jag tro.Hej. Jag har en Rolex länk och undrar om den är värd något. Tänkte lägga ut den på försäljningen här på forumet isåfall. Den har en 93250 spänne med dykarförlängning dock 93150 på sista länkarna. Vet inte ens om den är äkta. Kanske vissa delar är men inte andra Allt gott.
Ok tack . Utan endbitar tyvärr.Kan inte uttala mig om äktheten men ser väl ok ut. Utan endbitar antar jag. Minst 6.000 kr skulle jag tro.
Hej. Jag har en Rolex länk och undrar om den är värd något. Tänkte lägga ut den på försäljningen här på forumet isåfall. Den har en 93250 spänne med dykarförlängning dock 93150 på sista länkarna. Vet inte ens om den är äkta. Kanske vissa delar är men inte andra Allt gott.
Då lägger jag upp den på köp&sälj för 6kSer schysst ut.
Gör ett nytt försök här. 116000 med blå 3-6-9 tavla från runt 2009, helt nyservad (hos AD) med lätt polering och nytt glas. Kollar man på C24 så känns kanske 70k som ett vettigt pris; låter det rimligt? (Fullset)
Agree, min 116000 som i princip var oanvänd 2016 modell.fick jag bud på kring 65-70k. Behåller den istället.När jag sålde min för någon/några månader sedan som var nyare än din (dock oservad) fick jag inte ut så mycket för den efter långa säljförsök.
Jag tror dessutom att marknade gått ner ytterligare efter det så kanske att 60-65tkr är rimligt. Min såldes i dem övre delen av det spannet.
Aqua terra day date.
Full set. Från 2016, ej servad rätt väl använd med repor osv. Dock inget på glaset.
Vad är rimligt pris tycker ni?
Vad kan man tankas betala for en
Chopard MilleMiglia GranTurismo GT XL i stal. Svart tavla Gummisnodd (Kanske alla var med snodd?) i "Fint Bruksskick"
Med Box&Cert
Med Power Reserve antar jag du menar visare for just detta? Isafall JaAuto, power reserve eller chrono?
Vad menar du att du blev lurad?Uahh!!!!!
Jag som kopte for $88 blev lurad......
USD 88 var ju jattedyrt nar man kunde kopa den for USD 40Vad menar du att du blev lurad?
Det beror på skick, tillbehör och vilken serie det är. Från ca 90 och uppåt är min uppfattning men priserna är ju på väg ner, så betala inte för mycket om du köper.En submariner ref: 14060 vad kan en sådan gå loss på?
Den nedre Heuern är en raritet. Ett tidtagarur avsett för montering i en rallybil. Värd några tusen. Kanske runt 4? Kanske mer.Hoppas man inte blir lynchad då detta inte gäller armbandsur, men provar.
Min far har dessa hemma och tänkte att någon här kanske vet om de har något värde? Går ej, så är i behov av service/renovering.
Okej! tack så mycket för svarDen nedre Heuern är en raritet. Ett tidtagarur avsett för montering i en rallybil. Värd några tusen. Kanske runt 4? Kanske mer.
Den andra är inte lika speciell men snygg.