• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tror inte kalibern har någon större inverkan på priset. Däremot skicket på urverket och att det är full-set.
Strax söder om eller runt 40 känns rimligt förutsatt att den är i riktigt riktigt bra skick.
Köpsugen? ;)
Personligen tror jag urverket är viktigt för priset, men det är inte super rare, det kan jag ge dig.

Senast ändrad:
Vad är ett rimligt beg pris på en breitling superocean 44 med guld bezel? :)
DSC00550_zpse83e89c6.jpg

Senast ändrad:
vad är skillnaden i pris mellan 3185 vs 3186 i en 16710, i motsvarande skick. De finns väl endast från 2007 med de olika urverken?

Hej!

Tänkte lägga ut min Grand Seiko SBGM001 till försäljning men har ingen aning om vilket pris som är rimligt, den är i fint skick och fullset. Någon som kan hjälpa till?

* Årsmodell 2002 (ingen aning när senaste servicen genomfördes men gångreserven och tidshållningen är inom specifikationen från Seiko)
* Fullset
* Fint skick
* Tidigare sålts via forumet

Hej!

Tänkte lägga ut min Grand Seiko SBGM001 till försäljning men har ingen aning om vilket pris som är rimligt, den är i fint skick och fullset. Någon som kan hjälpa till?

* Årsmodell 2002 (ingen aning när senaste servicen genomfördes men gångreserven och tidshållningen är inom specifikationen från Seiko)
* Fullset
* Fint skick
* Tidigare sålts via forumet
Hett tips är att kolla avslutade annonser här på forumet.

Annars har väl @yonsson sagt att 25-30 beroende på skick osv är rimligt?

Edit: misstänker att det är samma klocka som jag ägde ett tag. 25-27k är väl rimligt isåfall.

Tudor Pelagos från början av 2014 full set. Är 24 500 kr ett bra pris, ett dåligt pris eller varken eller? :)

Har en Tudor Glamour Date-Day från 2013, en ägare före mig, fullset och i bra skick. Vad kan en sådan gå för månne?

Tillbaka
Topp