Unicorn Watches
Basic
I Sverige?Men då var den ny från gråhandlare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I Sverige?Men då var den ny från gråhandlare.
Ja.I Sverige?
~70 uppåt skulle jag tippa beroende på "hyfsat skarpa kanter"En 1675 med originalkrona, -visare och -tavla, jämn patina på index/visare, hyfsat skarpa kanter? Vet att det är svårt att säga, men vad är ett ungefärligt prisspann?
Tänker på poleringen. Att luggarna fortfarande är lite vassa och inte sönderpolerad. Men tack för svaret~70 uppåt skulle jag tippa beroende på "hyfsat skarpa kanter"
Svårt att säga utan bilder såklart.Tänker på poleringen. Att luggarna fortfarande är lite vassa och inte sönderpolerad. Men tack för svaret
Förstår det. Har inte hittat någon heller, utan ville bara veta ungefär vad man kan få vara beredd på att få betala för ett ok exSvårt att säga utan bilder såklart.
Förstår det. Har inte hittat någon heller, utan ville bara veta ungefär vad man kan få vara beredd på att få betala för ett ok ex
En i sånt här skick får du dock betala en slant mer för
Stämmer bra det!Din gamla? Hade jag mer än gärna betalat några fler slantar för
Strax under 40 eller däromkringVad är ett rimligt pris för en Rolex Datejust 116200 från 2012 med oysterlänk, fullset, tror det saknas en länkbit men i övrigt bra skick?
Omega SMP Electric Blue 41 mm quartz (2265.80.00) utan box och cert med okänd servicehistorik, är 15 000 kr för mycket? Svår som tusan att hitta denna klocka...
Jisses, då kändes det ju som ett rejält överpris i jämförelse :/ Tack för svar!Jag sålde en för ett par månader sen för dryga 8". Alla seamasters har ju stigit lite men, 15" är för mycket. Men visst, de är lite kluriga att hitta!
En i sånt här skick får du dock betala en slant mer för
det slår rätt stort beroende på boettens, tavla/visares skick samt vilken insert som sitter iVad skulle man få ca: betala för ett exemplar som du visar här?
Tack!det slår rätt stort beroende på boettens, tavla/visares skick samt vilken insert som sitter i
den som är på bilden borde väl ligga på runt 9-10k usd, kanske mer de där inserten har sprungit iväg som attan,
Ingen?Vad är rimligt pris för en begagnad 114060 och 116610 i bra begagnat skick med 5 års garanti?
Årsmodell på 114060?
Årsmodell 2015 och svensksåld, använd ett par månader kan väl säljas för 57-58. Cirka 2 tkr mindre om den är köpt utomlands.Vad är rimligt pris för en begagnad 114060 och 116610 i bra begagnat skick med 5 års garanti?
Ja, missade förklara det. De ska vara från 2015 med grön tag.Årsmodell 2015 och svensksåld, använd ett par månader kan väl säljas för 57-58. Cirka 2 tkr mindre om den är köpt utomlands.
Inget kap direkt
Är det bara priset eller är det själva klockan också?Inget kap direkt
Lägg till ett par tusenlappar (om ens det) och du kommer över en nyare PO med 8500-verket.
Ok ,tack . Nä är inte ute efter 2500 specifikt. Gillar modellen .Lägg till ett par tusenlappar (om ens det) och du kommer över en nyare PO med 8500-verket.
Om det nu inte är specifikt 2500 du är ute efter.
Sen har jag allmänt svårt för försäljare som inte orkar korrläsa sin knappa info (klockan är 42 och inte 40mm)