Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Men din avatar visar ju en Seikoklocka med siffror på tavlan?Du kanske har en hat-kärlek!
![]()
Analog tavla/visare menar du? Annars får du gärna länka en mekanisk klocka med digitala (kvarts) displayer. Skulle vara svinfränt.Digitaltavla på en i övrigt mekanisk klocka.
Analog tavla/visare menar du? Annars får du gärna länka en mekanisk klocka med digitala (kvarts) displayer. Skulle vara svinfränt.Chronolink gills ej.
Automatisk klocka med digital visning, Hamilton Pulsomatic (och ja det är min på bilden)Analog tavla/visare menar du? Annars får du gärna länka en mekanisk klocka med digitala (kvarts) displayer. Skulle vara svinfränt.Chronolink gills ej.
Automatisk klocka med digital visning, Hamilton Pulsomatic (och ja det är min på bilden)
![]()
MeshHar även generellt lite svårt med länkar som ser ut som brynjor från medeltiden om ni förstår vad jag menar.
Handlar väl om tycke och smak - som så mycket annat.just nu mest rolex datumbubblor. har funderat över varför folk tycker det är snyggt men det går liksom inte att förstå. det är väl typ som att försöka förstå varför en del bär jeans som är 10 nummer för stora och hänger i knävecken osv till slut ger man upp.
Eller band som supermatchar, typ Batman med ett svart gummiband med blå detaljer...Har svårt för band som inte matchar.
Tänk en Rolex Batman med ett gulrosa natoband.
Lite som att matcha slips med näsduk.![]()
Denna var inte superläcker men det är fall till fall...det kan vara snyggt också...
Username checks outHoppas det är ok att skriva i gamla trådar.
Avskyr mest?
Cyklop!
=)