Fick mig att tänka på att jag skulle bli totalt tokig av en klocka utan datum!Datum, Avgå!
Jag gör dock ett undantag när det gäller min Longines WWW![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick mig att tänka på att jag skulle bli totalt tokig av en klocka utan datum!Datum, Avgå!
Jag gör dock ett undantag när det gäller min Longines WWW![]()
Undra hur många det finns som inte kan leva utan månfas?Fick mig att tänka på att jag skulle bli totalt tokig av en klocka utan datum!
Om man är varulv t.ex.Undra hur många det finns som inte kan leva utan månfas?![]()
Ja det finns vissa klockor som aldrig borde fått blivit tillverkade...Enkelt: Klockor som ser ut att vara inspirerade av Alien filmerna. Bild från internet eftersom jag av förklarliga skäl inte har klockan.
![]()
Design av H.R. Giger ? Han var ju Schweizare.Enkelt: Klockor som ser ut att vara inspirerade av Alien filmerna. Bild från internet eftersom jag av förklarliga skäl inte har klockan.
![]()
Tre konstiga saker:
1) Månfas.
2) Vintageläder på sportrolex
3) Månfas
![]()
Tack för att du klargjorde detta!Månfas!
Tack för att du klargjorde detta!
Det är bättre att köpa en riktig stereo för de pengar man sparar in på diamanterna. Det ger mer.Detaljer som endast finns på klockan för att visa att bäraren har pengar, t.ex. diamanter och andra ädelstenar.
Allt som det står Seiko på samt ägare till allt som det står Seiko på. Resten kan jag leva med och kan finna charm i det mesta förutom kanske alla modeller av Omega också förutom speedmaster och lite gamla jedimodeller.
![]()
![]()
Under denna heliga Seiko/Padi högtiden...pffff bitch please![]()
Instämmer, några av Omegas senare skapelser hade kunnat vara så vackra på handleden om det inte vore för att de bygger så mycket på höjden. PO 9300 chrono...Höghusen från Omega.
Och ädelstenar. I mitt tycke synnerligen olämpligt på herrur.Månfas!
Inget dålig lista, du skjuter ned det mesta jag ägerMesh
Månfas
Two tone
Månfas
Jubileelänk
Månfas
Fler än två färger på natoband
Månfas
Integrerade länkar
Månfas
Ädelstenar
Månfas
Datum med datum före och efter
Månfas
Bubblan till datumvisningen.
Månfas
Äggformade klockor
Månfas
Klockor som är alldeles för små (läs tantklockor)
Månfas
Gillar du klockor över huvud tagetMesh
Månfas
Two tone
Månfas
Jubileelänk
Månfas
Månfas
Integrerade länkar
Månfas
Ädelstenar
Månfas
Månfas
Månfas
Äggformade klockor
Månfas
Månfas
Mesh
Månfas
Two tone
Månfas
Jubileelänk
Månfas
Månfas
Integrerade länkar
Månfas
Ädelstenar
Månfas
Månfas
Månfas
Äggformade klockor
Månfas
Månfas
En stycke Omega Seamaster Planet Ocean för tillfälletInget dålig lista, du skjuter ned det mesta jag ägerVad bär du själv för något?
Ja haha, men jag är en kräsen sådan, allt ska vara precis som jag vill ha det in i monsta detalj, och är det inte det ger jag fan i att köpaGillar du klockor över huvud taget![]()