Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skyddstekniker, Totalförsvarets Skyddsskola, Umeå och I1 94-95. Vi kan mycket väl ha träffats, masterkiller!masterkiller skrev:Gjorde lumpen på I1 Kungsängen och muckade väl typ 95' och kommer inte ihåg vilken dinka jag hade, kanske en Aqualand av något slag eller Casio dykare, eller kanske en Sector...
Davvan skrev:Bassäk. Berga - 96, fullärd efter 4 dagar, spenderade resterande 11 mån och 26 dagar i franska alperna!
Krigarklockan!!!
Kul! Grattis ! Jag vet hur det känns i fötterna idag .Gjorde? Gör! Är för närvarande i Finland på Kustjägarkompaniet och muckar i december. Fick för övrigt den gröna baretten igår efter 70 km marsch med 30 kg på ryggenKlockan som "sportas" nu:
![]()
Klockan som på allvar ska börja användas när jag kommer hem:
![]()
Kul! Grattis ! Jag vet hur det känns i fötterna idag .
Vakt och lök, Kungsängen... Muckade 06, tror jag iaf :lol:
![]()
Du menar att de tyckte du var för knäpp för att göra lumpen? Säger en del med tanke på knäppskallarna man träffade därDe tyckte inte var lämpligt att jag gjorde lumpen. Rent fysiskt så var det inga problem, det va nåt annat de hade problem med
Slipp mig då sa jag och gick därifrån. Det måste varit runt 1990.
J