Bjarven82
Basic
Vist är det men som sagt jobbig att ha på kvällenKaxig design!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vist är det men som sagt jobbig att ha på kvällenKaxig design!
Det kan jag tänka mig. Som vissa G-shock med negativ display. Ascoolt men helt värdelöst i dåligt ljus. Ibland får form gå före funktion!Vist är det men som sagt jobbig att ha på kvällen
Fixat till kvvälls maten!
Vi som förstår, vi förstår...Lider av abstinens och vill köpa en nya klocka
Tack, skönt att vetaVi som förstår, vi förstår...
@Affe, jag använder dessa produkter och har inte och har aldrig haft problem med skäggsvamp och annat. Men kanske har lite mindre ståtligt skägg än du hade förr.Får sådan jävla skäggsvamp och klåda så jag blir galen när skägget är långt, så därför håller jag det i den längden det är idag! Har provat olika tvålar, hårvårdsprodukter,hudvårdsprodukter osv.
NiceFör att vara en halvkass handtvätt, blev det rätt ok!
Viken tur att just du fick den!Jag är så glad att jag har världens bästa mc!
När det väl börjar så går det med en jävla fart@jabla, till slut händer det!
Det har stått stilla i två veckor pga kyla.
Nu kör vi!
Med en jädra sprutt!
@jabla, till slut händer det!
Det har stått stilla i två veckor pga kyla.
Nu kör vi!
Med en jädra sprutt!
Vart köper du sjysta Nato band?Har lite egentid som spenderas med klock- och länktvätt samt en öl
-Det ser härligt ut
Det blev sent här ikväll men nu är det äntligen dags
@Affe, jag använder dessa produkter och har inte och har aldrig haft problem med skäggsvamp och annat. Men kanske har lite mindre ståtligt skägg än du hade förr.
Schampo från Apoteket, mycket bra.
Grym du är på käk mannen, ska bli gott och få avsmaka den !