Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla go den där i all sin enkelhetUte i solen.
NiceFixat till kvvälls maten!
Ja det var tavlan som jag blev så förälskad i så jag var tvungen att köpa klockan!!Snygg i solen den där tavlan!
Nöjd med nya Kärchertvätten?Vi har tvättat altan och modernt korsvirke.
Jag har en trevlig sådan med fast helsvart king edition
Den köptes i höstas men nöjd hittills, mycket bättre slang än på den tidigare k-5 jag nu har i stugan.Nöjd med nya Kärchertvätten?
Nice
Saknar min Speedy lite.
Snyggt!
Jag vet den är helt omöjlig att använda på kvällen men den släpptes i 350 ex så det var kul att ha en ändåSnyggt!
Men vilken designer släpper igenom en klocka med relativt mörkgrå tavla med svarta visare?
Kontrast zero!
Förstod att det var nåt speciellt med den. Mina diabetesögon har dock problem med den nivån på kontrastbrist mitt på dan!Jag vet den är helt omöjlig att använda på kvällen men den släpptes i 350 ex så det var kul att ha en ändå
Kaxig design!
Nä det är sant. Jag hade en trevlig 105.012-65 som jag köpte av första ägaren. Det skulle varit skoj att haft kvar den.Speedy är roliga klockor, men ingen klocka jag skulle kunna vara OWG med...