Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket proffsigt min vän!Blev ju bra det här!
Vi fixar till profilen på den andra pardörren oxå!
Snygg i solen den där tavlan!Varit på möte med kund. Han spottade min klocka, det är inte vanligt, men denna dykare är ganska stor. Jag hade spottat hans Sky dweller för länge sedan fick visa han lite funktioner som han inte hade hunnit upptäcka. Trevlig dinka!!
Skulle kanske tagit en bild med bägge...
Puddingar och proteindrickor är inte min grej oavsett märke.Har du ätit pro pud?
Fy f*n!
Tack själv, mycket trevligt, hoppas rallarsnusen smakar kompisInte nu men tidigare idag!
Svängde förbi @sjökvist efter lunchen och spontanhandlade en RALLARSNUS...
Tack kompis!
Det gör den, det var inte igår, påminner lite om general? Eller?Tack själv, mycket trevligt, hoppas rallarsnusen smakar kompis
En blandning mellan general och ettan tycker jag, tror den försvann runt 97-98Det gör den, det var inte igår, påminner lite om general? Eller?
Fan va fin lyster de blä på den bilden! Skål på er!Inte nu men tidigare idag!
Svängde förbi @sjökvist efter lunchen och spontanhandlade en RALLARSNUS...
Tack kompis!
Fruktansvärt hemskt!Puddingar och proteindrickor är inte min grej oavsett märke.