Vinterdykarn
KS Explorers Club
Behöver runda av mötet och ta mig till en butik för att köpa ny lur. Har tydligen lyckats dränka min , därav dimman.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så grymt fin klocka!Självklart
Ser ut att fylla hela kostcirkeln! MinstDå har jag och frugan intagit en fantastisk lunch på Bite Line, Nacksta i Sundsvall!
Kan säga att vi är verkligen nöjda! Jag jobbar ganska mycket om min sambo sköter mycket med vårt hus. Tiden räckte inte till att fixa med allt eller att jag skulle klippa gräset när jag kom hem sent.Ser jobbigt ut har själv inte någon robotgräsklippare (ännu) men väl en robotdammsugare. Kan va ett av de bästa köpen jag gjort!
Berätta mer!Plötsligt händer det
Spännande!Plötsligt händer det
Nörd...Som vanligt en fredag eftermiddag, ställt alla klockor som är igång och beräknat avvikelsen under en vecka ...
Äntligen!Drar en riktig dansbandsfredag. Larz-Kristers on!
Kan bara hålla med, kändes först som en felinvesting när jag köpt förra våren men det är inte rekordtorka varje år.Kan säga att vi är verkligen nöjda! Jag jobbar ganska mycket om min sambo sköter mycket med vårt hus. Tiden räckte inte till att fixa med allt eller att jag skulle klippa gräset när jag kom hem sent.
Så skön känsla när man för ovanlighetens skull är hemma en vardag morgon och får se den fina gräsmattan väldigt skönt, vilket bidrar till mindre stress och mindre bråk i familjen