• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Behöver runda av mötet och ta mig till en butik för att köpa ny lur. Har tydligen lyckats dränka min :( , därav dimman.....
548E1EB8-EA09-4CC8-97E0-1701FA14D4D0.jpeg

Ser jobbigt ut ;) har själv inte någon robotgräsklippare (ännu) men väl en robotdammsugare. Kan va ett av de bästa köpen jag gjort!
Kan säga att vi är verkligen nöjda! Jag jobbar ganska mycket om min sambo sköter mycket med vårt hus. Tiden räckte inte till att fixa med allt eller att jag skulle klippa gräset när jag kom hem sent.
Så skön känsla när man för ovanlighetens skull är hemma en vardag morgon och får se den fina gräsmattan :) väldigt skönt, vilket bidrar till mindre stress och mindre bråk i familjen :)

Kan säga att vi är verkligen nöjda! Jag jobbar ganska mycket om min sambo sköter mycket med vårt hus. Tiden räckte inte till att fixa med allt eller att jag skulle klippa gräset när jag kom hem sent.
Så skön känsla när man för ovanlighetens skull är hemma en vardag morgon och får se den fina gräsmattan :) väldigt skönt, vilket bidrar till mindre stress och mindre bråk i familjen :)
Kan bara hålla med, kändes först som en felinvesting när jag köpt förra våren men det är inte rekordtorka varje år. :)

Tillbaka
Topp