• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Dricker och lagar mat. Det vanligaste fredagsnöjet på KS, och kanske även i den andra världen.
20190524_180337.jpg

OT observation: telefonen ändrade till fredagsbönen när jag skrev fredagsnöjet, intressant.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
När det börjar kurra i magen framåt 18:00 tiden, ja då är det dax för en fruktstund!


Looooooooooooooos Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantooooooooooooosss, middagen är serverad! Skynda dig, annars finns risken att det tar sluuuut!!!

81E5E310-44BF-4B29-998D-C2EF44C823BA.jpeg

AF934A4A-4FE0-412F-81B6-E0D47DF47069.jpeg


Edit: Jag uppdaterade fruktsalladen lite...

FF420DB6-9543-4ADF-ABC0-2B3EA84360F4.jpeg
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
När du skrev Nacksta, fick jag ett omvänt Marcel Proust ögonblick; smaken av hemmagjort vin och 30 kronors pizza från Nacksta centrum fyllde min näsa och mun:) Minnet var undanträngt från 90-talet.
Det kanske kändes sådär!
Får skriva Bite Line West, om stället hädanefter!
Dom driver tre ställen i Sundsvall. Ett i centrum där fokus ligger på helgerna med bokat bord osv, ett i stationshuset, pan pizza, resande och utkörning av mat, dom levererar en hel del med drönare :cool:, förbannat coolt! :)
 
Topp