Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet, men självklart fick det bakslag Så nu är det ryggläge. Hoppas på bättre tiderÄntligen!
Känns som det var alldeles för länge sedan.
Ungefär så där, kött på kött och potatisHur smakar er fredag?
Länge sedan jag såg dig, hoppas du har det som allrabästPå resa...
Trevlig helg på eder!
Komdinationer av djur brukar bli bästUngefär så där, kött på kött och potatis
När du skrev Nacksta, fick jag ett omvänt Marcel Proust ögonblick; smaken av hemmagjort vin och 30 kronors pizza från Nacksta centrum fyllde min näsa och mun Minnet var undanträngt från 90-talet.Då har jag och frugan intagit en fantastisk lunch på Bite Line, Nacksta i Sundsvall!
Bara att bita ihop och göra om misstagen.Jag vet, men självklart fick det bakslag Så nu är det ryggläge. Hoppas på bättre tider
Det kanske kändes sådär!När du skrev Nacksta, fick jag ett omvänt Marcel Proust ögonblick; smaken av hemmagjort vin och 30 kronors pizza från Nacksta centrum fyllde min näsa och mun Minnet var undanträngt från 90-talet.
Vad glad jag blir att du kör en belgare under matlagningen; man ska ju vara lite lullig när man äterDricker och lagar mat. Det vanligaste fredagsnöjet på KS, och kanske även i den andra världen.
OT observation: telefonen ändrade till fredagsbönen när jag skrev fredagsnöjet, intressant.
Nice! Verkligen en härlig start på helgen!Det blev äntligen min tur att få hämta en Submariner. Det blev även min första Rolex köpt i butik