Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går faktiskt alldeles utmärkt att äta nyttigt där, om man vill...Ser ut att fylla hela kostcirkeln! Minst
Vi är likadana allihopNörd...
Är så skönt när helgen kommer och man kommer hem till en nära nog perfekt gräsmatta.Kan bara hålla med, kändes först som en felinvesting när jag köpt förra våren men det är inte rekordtorka varje år.
Vissa värre än andra...Vi är likadana allihop
Har nog fått svärfar att förstå livets nödtorft, att sitta på altanen med en kall, samtidigt som gräset klipps!Kan bara hålla med, kändes först som en felinvesting när jag köpt förra våren men det är inte rekordtorka varje år.
Ellina.Är så skönt när helgen kommer och man kommer hem till en nära nog perfekt gräsmatta.
Vad heter eran? Vår heter Saxon min sambo har även ringt mig och berättat att Saxon fastnat under någon gren och det har regnet på han hela nattarbete osv. Hahahaha.
Kostar det inget om man går ur och puttar bilen?Promenerar under vägtullen till bilen
Hahaha. Ja visst är det underbart!!Ellina.
Skönt och kunna säga att hon har klippt gräset.
Berätta mer!
Det blev äntligen min tur att få hämta en Submariner. Det blev även min första Rolex köpt i butikSpännande!
Fint! Klassiker som kan kännas tråkig men som man inte kan gå fel med, någon gång Grattis!Det blev äntligen min tur att få hämta en Submariner. Det blev även min första Rolex köpt i butik
Efter några öl med @Allan Ballan så blev det ett spontanköp av nya HC. Impressed!
Två varv?Ser ut att fylla hela kostcirkeln! Minst