• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

20190524_195843.jpg
Dricker en finöl efter en god middag!
(Min första post för övrigt, närmare presentation kommer)
Välkommen hit! Trevlig IWC :)
Fartygselektriker?
PS välj ”full storlek” när du lägger in bilden. DS

Det kanske kändes sådär!
Får skriva Bite Line West, om stället hädanefter!
Dom driver tre ställen i Sundsvall. Ett i centrum där fokus ligger på helgerna med bokat bord osv, ett i stationshuset, pan pizza, resande och utkörning av mat, dom levererar en hel del med drönare :cool:, förbannat coolt! :)
Nä, det var inte alls otrevligt:) En stor del av det där livet (även boule med samma vin), har lett till att jag är gift med min fru idag och bor där jag bor, hur konstigt det än låter:)

Står och funderar hur f... jag ska få igång åkgräsklipparen! Blir att lämna in skiten till verkstan imorgon, tänk om man vore lite tekniskt lagd när det kommer till motorer och sånt...
På min Klippo var det faktiskt så i år att tändstiftet inte satt tillräckligt hårt spänt efter vibrationer och vinterkylan.

Tillbaka
Topp