Välkommen hit! Trevlig IWC
Fartygselektriker?
PS välj ”full storlek” när du lägger in bilden. DS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, det var inte alls otrevligt En stor del av det där livet (även boule med samma vin), har lett till att jag är gift med min fru idag och bor där jag bor, hur konstigt det än låterDet kanske kändes sådär!
Får skriva Bite Line West, om stället hädanefter!
Dom driver tre ställen i Sundsvall. Ett i centrum där fokus ligger på helgerna med bokat bord osv, ett i stationshuset, pan pizza, resande och utkörning av mat, dom levererar en hel del med drönare , förbannat coolt!
Fartygselektriker?
PS välj ”full storlek” när du lägger in bilden. DS
Den där var lite halvfränTar en PN i soffan medans barnen nattas
Ingen krus-control..?vi konstaterar att mugghållaren i bilen inte håller måttet
Behöver runda av mötet och ta mig till en butik för att köpa ny lur. Har tydligen lyckats dränka min , därav dimman.....
Ser ut som du klippt lite, totaldog den när du klippte?Står och funderar hur f... jag ska få igång åkgräsklipparen! Blir att lämna in skiten till verkstan imorgon, tänk om man vore lite tekniskt lagd när det kommer till motorer och sånt...
Kom till mig idag. Passande inför F1 helgen Skulle vilja säga rejält fränDen där var lite halvfrän
Rikigt bjässeKom till mig idag. Passande inför F1 helgen Skulle vilja säga rejält frän
-Vi lagar en sen fredags middag
Vad fick du?Har varit ute och raggat med Jeepen.
Kunde inte börjat bättreNice! Verkligen en härlig start på helgen!
Väntar på färjan hem.
48mm stor men man vänjer sig snabbt vid storlekenRikigt bjässe
Eller hur, onekligen vacker vy. Lite kall blåst bara, men det är det värt.-Man hade gärna väntat på färjan en extra lång stund med en sådan vy
Allt över 42 tycker jag är stort så48mm stor men man vänjer sig snabbt vid storleken
På min Klippo var det faktiskt så i år att tändstiftet inte satt tillräckligt hårt spänt efter vibrationer och vinterkylan.Står och funderar hur f... jag ska få igång åkgräsklipparen! Blir att lämna in skiten till verkstan imorgon, tänk om man vore lite tekniskt lagd när det kommer till motorer och sånt...