• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ser ut som du klippt lite, totaldog den när du klippte?

YES! Visserligen var det Los Tantos som klippte, men hon han kanske köra 20 min, sen dog den! Finns kräm i den, men den vill inte starta igen, har kollat, allt. bränslefilter, luftfilter, tändstift, batteriet luft i däcken :D, ja allt som man kan tänka sig!

vi konstaterar att mugghållaren i bilen inte håller måttet
48B13652-7AA7-4E17-A97B-439C1A1B7050.jpeg
Blir till att krusa säljaren för en gratis uppgradering. ;)

YES! Visserligen var det Los Tantos som klippte, men hon han kanske köra 20 min, sen dog den! Finns kräm i den, men den vill inte starta igen, har kollat, allt. bränslefilter, luftfilter, tändstift, batteriet luft i däcken :D, ja allt som man kan tänka sig!
Hm...märkligt. Det primära är att kolla två saker, får den soppa och funkar tändningen. Båda rätt enkel koll. Hitta bränsleslangen till förgasaren/insprutningen. Lossa den, kör på starten. Flödar soppa, ja, inte ett problem där.
Gnista, skruva ur ett stift, håll det mot gods/jord och kör på starten. Gnistar det så är det inget knas där.

Hm...märkligt. Det primära är att kolla två saker, får den soppa och funkar tändningen. Båda rätt enkel koll. Hitta bränsleslangen till förgasaren/insprutningen. Lossa den, kör på starten. Flödar soppa, ja, inte ett problem där.
Gnista, skruva ur ett stift, håll det mot gods/jord och kör på starten. Gnistar det så är det inget knas där.

Tack för svar, har i princip kollat allt det där, men det var flera år sedan den fick sig en service, så det är nog dags att lämna in den i vilket fall som helst...

WOW! Frågan är om man kan vänta så mycket längre, den där desserten såg fantastisk ut, käkar ju bara sånt på lördagarna, så jag får komma på en lördag med andra ord :p:D;)!

-Det är bara Du och jag som äter oxfilé och jordgubbar till dessert mannen :cigar: Lördag är den bästa dagen av alla sju i veckan ;)

God morgon KS! :)
Här ringde Klockan ringde 04.15!
Jag, ryss’n och Mathilda sitter bak i bilen och halvsover.
Det blir en lång dag i dag...
1047F712-A8CA-4578-AE43-DFD82BE33120.jpeg
B5AFE4B2-826C-4B46-A0A0-DDE63A0B4527.jpeg

Kan ev få se några fina klockor i dag. Borde kunna finnas en Panna, ett par DJ och eventuellt en SevenFriday på plats!

Tillbaka
Topp