Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack tack @Stroboman!Grattis!
Oavsett vad min vän säger om vita tavlor, allt klär en skönhet!
Dessutom ger svart bäst läsbarhet men den vita är också väldigt bra!
Gillar verkligen glittret i tavlan!![]()
Tack! Min första mod faktiskt, tycker det blev lite halvslarvig patina men är iallafall nöjd med färgerna. Ingrediensen? Soja sås!Härlig approach på den pjäsen!
Fint. Grattis till examen!2011-2012 nån gång skrev jag högskoleprovet för första gången. Frågade farsan om han hade en klocka att låna ut. I en låda låg en Omega, klart att jag tog den.
![]()
Den har hängt med sedan dess. Självklart satt den på armen idag när 6 års studier avslutades, bild från efterföljande öl-lunch.
"Want to buy a watch mister???"Får ont i magen när jag ser den där bilden![]()
Underbart!Bättre nu ...
![]()
... men det tog en helvetes tid.
![]()
Måste vara en underbar känsla, gratulerar!2011-2012 nån gång skrev jag högskoleprovet för första gången. Frågade farsan om han hade en klocka att låna ut. I en låda låg en Omega, klart att jag tog den.
![]()
Den har hängt med sedan dess. Självklart satt den på armen idag när 6 års studier avslutades, bild från efterföljande öl-lunch.