Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har hört (av en kompis) att man kan upplevas som tjock om man äter för mycker Halloumi...Ohja100% rättvis
Hahahah den måste jag dra till fruganHar hört (av en kompis) att man kan upplevas som tjock om man äter för mycker Halloumi...
Till skillnad från riktigt kött.
Myrornas krig!Vad i helvete?!
2 timmar sen var det ingenting här och nu är det värsta bombnedslaget av insekter?!!?
![]()
![]()
Äldre än vadå? Så längesen är det väl ändå inte?Myrornas krig!
Vi som är äldre kommer ihåg när det sändes på tv efter alla andra program.![]()
Myrornas krig!
Vi som är äldre kommer ihåg när det sändes på tv efter alla andra program.![]()
Det låter väldigt sannolikt!Äldre än @TobiasD, vilket de flesta på KS är.![]()
Trevlig kvällsläsning! Tackar ännu en gång!Käkar sen kvällsmat, då jag sitter och skriver lite i lifestyle!
![]()
![]()
Litet tips för er som ska renovera era fönster!
https://klocksnack.se/threads/låt-avundsjukan-flöda-stora-husrenoveringstråden.39182/page-105#post-2892242
Trevlig kvällsläsning! Tackar ännu en gång!
Ska jag absolut göra! Det är väldigt värdefullt!Tack själv, såg att du varit in och läst, du som ska fixa med dina fönster har ju nytta av det jag skrev i lifestyle! Har du frågor så ör du välkommen att ställa dom via PM, här eller i tråden jag länkade till!
Ale...
Men gå ut och köp en lokalproducerad skiva vi får gissa på!![]()
Hittar man får man kanske behålla...
Tillbaks till "Gissa ölen"Köpte lokalproducerat men tyvärr ingen skiva ...
![]()
Ser fram emot att få prova din senaste IWC i juli.Köpte lokalproducerat men tyvärr ingen skiva ...
![]()