Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som vinterkängorLite skovård av kängorna så dom är redo för sommarens bravader även om ett par till ska införskaffas då dessa håller på vara till åren och väl använda.![]()
![]()
![]()
Friluftskängor/vandringskängor är det.Ser ut som vinterkängor![]()
Ok!Hittar man får man kanske behålla...
Du glömde tagga @Dr Puh som också är stolt Triumph-ägare efter att hustrun triggat honom att ta hojkort.![]()
Lycka till!Ok!
Hade ingen aning om @Dr Puh s hojkort eller Traja!
Kan eventuellt åtgärda missen i morgon. Ska kolla ett jobb hos en AD för HD, Honda, Triumph, Kawasaki, KTM och BMW!
Allt under samma tak![]()
Tack!Lycka till!
Snyggt med NATO på World Timern!
God morgon min vän!Är och tankar!
![]()
Grym dag det kommer bli!
![]()
![]()
Godmorgon Stroboman!God morgon min vän!
Grym dag på gång!
Hela KS får också god morgon!![]()
![]()
![]()
En SMC sitter aldrig fel,bara den är kall!Köpte lokalproducerat men tyvärr ingen skiva ...
![]()
Snabbkopplingen är ju helt suverän, och som du säger - skönt band ocksåTestar mitt nya sail strap från Royal Straps. Riktigt trevligt och följsamt.
![]()
Kan inte annat än att hålla med! Var lite orolig för att springbarsen skulle vara för tunna, men verkar sitta tight och fintSnabbkopplingen är ju helt suverän, och som du säger - skönt band också![]()
Ser ju riktigt mysigt och hemtrevligt ut!beundrar mitt andra hem...![]()