• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

joh.jonsson

Panerai
Jobbarklockan fick precis smaka betongmur :nailbiting:
20190618_113119.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
En av de(kanske mer oväntade) behållningarna med att vittja den här tråden dagligen är ju att få följa med på den här byggresan - förutom att få ta del av alla salta klockbilder. Jag hoppas att jag talar för fler än mig själv, men fortsätt gärna!


Tack för dom vänliga orden, jodå...det kommer att rulla på sin sedvanliga gång! Klockor vs Fönsterrenoveringsbilder.
 

Husse

Patek
När jag ser dina bilder känner jag suget efter årets vecka i Gimån. Kör du med fluga? Jag kör nästan enbart torrfluga o bambu spön, ibland med silkelina.
I bland är hjärnan trög!
Nu kände jag igen mig...
Det började tugga runt i huvudet på mig förut, men inte förrän nu, skramlade 5-öringen ner :)
Grymt vatten och fantastiskt fiske, samt äventyrligt för den som vill.
Att paddla kanot längs Gimån är verkligen en upplevelse!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Svårt att se skillnad!
Finns några som ser annorlunda ut. De jag känner till är Umeå, Sundsvall, vid gamla E4:an och den vid ICA Maxi Örebro.
Även Bollnäs och Borlänge har egen design.
Just den du är på har exakt samma layout vad gäller fönster, dörrar och kassor/kök haha. Borden är inte riktigt placerade på samma sätt dock!
 
Topp