Satt still i en stillastående bil tidigare idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen! Full fart på whisky nu ellerFörsöker komma i semestermode igen för semesterdel 2:3
![]()
Du verkar ha anpassat dig bra!Händelserik pensionärsdag idag - först gick jag ut och viftade bort en fluga som satt på brevlådan, sedan ska Suunto få nytt batteri. Ujuj, bizzy bizzy
![]()
Ajaj, handlat cider?Ålderskontroll på Coop
![]()
Skrämmande!Torsdagshandlat med jämn fördelning mellan mina två huvudsakliga butiker ....
![]()
Jo, men den där första biten var ansträngandeDu verkar ha anpassat dig bra!![]()
Tyckte först det stod Fritzl kola och undrade hur man tänkte där.Njuter av en Fritz-kola på Far i Hatten (folketspark Malmö)
![]()
Om man fortfarande får gå från jobb för blodgivning föreslår jag du gör det vid inventeringen!Donerat lite blod, nu ligger fokus på att överleva resten av dagen![]()
Med happy ending?Testar robotdusch
![]()
Ser ut som en rejäl avsugning...Undrar vad fan dom har för sig inne hos grannen ...
![]()
Om det hade varit så väl, det avklarades innanOm man fortfarande får gå från jobb för blodgivning föreslår jag du gör det vid inventeringen!
Tummen upp för blodgivare!
ÄNTLIGEN!Pepsi, PFFF! Rolex old ox!
En pilsner i juni on! Danzbandstorsdag![]()
![]()