Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För sinnesfridens skull, kanske bäst att låta bli....Åkte till Stockholm med tre klockor men nu har jag bara en, vafan hände
![]()
Dock sugen att plocka med mig denna skönhet hem, vet dock inte hur jag skulle förklara att jag brände 300k av min kontantinsats till lägenhet på en klocka
![]()
Den förklaringen kan bli komplicerad!Åkte till Stockholm med tre klockor men nu har jag bara en, vafan hände
![]()
Dock sugen att plocka med mig denna skönhet hem, vet dock inte hur jag skulle förklara att jag brände 300k av min kontantinsats till lägenhet på en klocka
![]()
Fritz-kola är väldigt stort i Tyskland. Tror den är helt ekologisk/vegansk och så. Tyvärr inte lika god som riktig cola (i.e. Coca-Cola). Men det finns en uppsjö andra smaker som är goda!Tyckte först det stod Fritzl kola och undrade hur man tänkte där.![]()
Exakt!! Dags för namn ändringÄNTLIGEN!
Ska du se Donnez i Dalaborgsparken?Pepsi, PFFF! Rolex old ox!
En pilsner i juni on! Danzbandstorsdag![]()
![]()
Beror ju lite på hur många procent 300k är av kontantinsatsen.Dock sugen att plocka med mig denna skönhet hem, vet dock inte hur jag skulle förklara att jag brände 300k av min kontantinsats till lägenhet på en klocka![]()
Inte bara på klockan. MrDanzband onExakt!! Dags för namn ändring![]()
Nu citerar jag bara mig själv. En öl till sen är det braInte bara på klockan. MrDanzband on![]()
Det var bra fart i den delen som sprutar nedifrån och upp.Med happy ending?![]()
Omg!Beror ju lite på hur många procent 300k är av kontantinsatsen.
I Örkelljunga, tre kvart med bil fån Helsingborg får man en ok 2:a för 300k.
Mm är väl så tyvärr.....För sinnesfridens skull, kanske bäst att låta bli....![]()
Men inte omöjligtDen förklaringen kan bli komplicerad!![]()
Där jag bor är det väl ca 15% så kan bli jobbigtBeror ju lite på hur många procent 300k är av kontantinsatsen.
I Örkelljunga, tre kvart med bil fån Helsingborg får man en ok 2:a för 300k.
Blev ju över till första Rolexen så...Omg!
Sålde ju föräldrahemmet.
Liten gård med 14 ha skog och 4 ha åkermark, 295k...
Var du inne på damernas?Det var bra fart i den delen som sprutar nedifrån och upp.![]()
Javisst!Blev ju över till första Rolexen så...
Tror det ska finnas en likadan prototyp i dina trakter. Testa vetja!Var du inne på damernas?![]()
...Bättre än Kramfors. Där får man nästan betala för att bli av med husen!![]()