The Bat
Basic
Gift dig med henne, för guds skull!!!!Fick precis en tidig 30års present av tjejen.... jag fyller snart 28

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gift dig med henne, för guds skull!!!!Fick precis en tidig 30års present av tjejen.... jag fyller snart 28
Shit!Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra!
![]()
![]()
Har man gjort sig förtjänt av en öl nu?
![]()
Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra!
![]()
![]()
![]()
Usch vad tråkigt, verkligenSåhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven.Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.
![]()
![]()
![]()
Eller både och? Så tänkte jag i alla fall.Shit!
Skippa ölen och ta en rejäl whisky i stället.
Gott att det ändå gick så bra som det gjorde.
-JL-
Ja, helt galet att man kom undan med bara det.Satfläsk...dock skönt att du och klockan klarade sig med bra ett skärsår i tummen och en smula chock! Hoppas ungj... blir av med körkortet för lång tid framöver, och så får vi hoppas på att han blr tvungen och ta om det också! Skadeglädje är den enda sanna glädjen!
Jepp, vissa ska fan hålla sig borta från vägarna, kunde ha gått så mycket värre!Usch vad tråkigt, verkligen
Tur i oturen dock att det inte gick värre. Vissa verkar få körkort i cornflakes paket.
Det är planen haha..Gift dig med henne, för guds skull!!!!![]()
Sverige behöver regn!Spindelsafari på Öland
![]()
![]()
Sverige behöver regn!
MÖRDA!
Hatar verkligen spindlar, har mött både björn och lo i skogen, det har varit spännande och givande möten. En spindel på gatstenen hemma eller i tvättstugan, får mig att antingen att hoppa eller må fysiskt illa!
Bäst jag passar mig!
Bäst jag passar mig!
Snart kommer du och ska ha psykologsrvode!
Jobbigt, men sista bilden är jättefin!![]()
Ruskhögens!Den brevid tudorn dog på badrumsgolvet. Uppäten innefrån av sina 400 bebisar![]()
Ja mycket kunde gått felVågat bad för 20 ATM![]()
Det är lyx var dagVi hitta en liten klippa att njuta av solnedgången på
![]()
![]()
#vardagslyx