• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tror jag vaknat först av alla. Inte så konstigt när man dricker eld
_20190726_043459.JPG

Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven. :shifty: Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.

Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra! :D

PSX_20190725_164225.jpg

PSX_20190725_164153.jpg

Har man gjort sig förtjänt av en öl nu?
PSX_20190725_162302.jpg
Shit! :wideyed:
Skippa ölen och ta en rejäl whisky i stället.
Gott att det ändå gick så bra som det gjorde.
-JL-

Såhär ser det ut när några äckliga snorungar kör mot rött. Fick deras 2-tons-SUV rätt i sidan på motorhuven. :shifty: Det var en jäkla tur att jag inte hunnit två meter till för då hade jag nog inte klarat mig undan med uppskuren tumme och rena chocken. I det här läget så är man glad att man har (hade) en modern bil proppfull med deformationszoner och airbags.

Det sjukaste är nog att det första jag kollade när de ledde in mig i ambulansen var att klockan tickade och ni behöver inte oroa er, den verkar ha klarat sig bra! :D

PSX_20190725_164225.jpg

PSX_20190725_164153.jpg

PSX_20190725_162302.jpg

Satfläsk...dock skönt att du och klockan klarade sig med bra ett skärsår i tummen och en smula chock! Hoppas ungj... blir av med körkortet för lång tid framöver, och så får vi hoppas på att han blir tvungen och ta om det också! Skadeglädje är den enda sanna glädjen :D!

Senast ändrad:

PSX_20190725_164225.jpg

PSX_20190725_164153.jpg

PSX_20190725_162302.jpg
Usch vad tråkigt, verkligen :mad:
Tur i oturen dock att det inte gick värre. Vissa verkar få körkort i cornflakes paket.

Shit! :wideyed:
Skippa ölen och ta en rejäl whisky i stället.
Gott att det ändå gick så bra som det gjorde.
-JL-
Eller både och? Så tänkte jag i alla fall. :D

Satfläsk...dock skönt att du och klockan klarade sig med bra ett skärsår i tummen och en smula chock! Hoppas ungj... blir av med körkortet för lång tid framöver, och så får vi hoppas på att han blr tvungen och ta om det också! Skadeglädje är den enda sanna glädjen :D!
Ja, helt galet att man kom undan med bara det. :confused:

Han kommer att bli åtalad för grov vårdslöshet efter det där så minst dagsböter och ett år (upp till tre år) utan körkort. Hoppas det svider rejält! :D

Sverige behöver regn!
MÖRDA!
Hatar verkligen spindlar, har mött både björn och lo i skogen, det har varit spännande och givande möten. En spindel på gatstenen hemma eller i tvättstugan, får mig att antingen att hoppa eller må fysiskt illa!

Haha nej då! Hatar flugor så bjuder mer än gärna in lite spindlar:p

Hittade en riktigt köttig spindel i hallen här om dagen, den tänkte jag slänga ut men den smet. Om jag hittar den så åker den ut eller om den är snäll så får den börja betala hyra:)

Ska fota några fler imorgon och tagga dig:nailbiting:

Tillbaka
Topp