• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

84E901B7-35F9-4B7B-8E54-CF98F34D357F.jpeg
När flygplan är försenat så passa man på ta en bild..
 
image.jpg
Ser på sjukan och konstaterar att Lasse Lindroth var en hysteriskt rolig komiker

20 år sen han gick bort
Sweet, jag brukar också kolla på sjukan innan jag går och lägger mig. Jag minns när jag hörde att han dödskraschat, trodde inte det var sant :( Man blir påmind om sin dödlighet, och fick samma obehagliga känsla -95 när jag såg på nyheterna och det uppmärksammades att det var 25 år sedan Jimi Hendrix gick bort. Vet att du har egenupplevd sorg...
Livet är skört, klapp på axeln till dig och frun.
 
Sweet, jag brukar också kolla på sjukan innan jag går och lägger mig. Jag minns när jag hörde att han dödskraschat, trodde inte det var sant :( Man blir påmind om sin dödlighet, och fick samma obehagliga känsla -95 när jag såg på nyheterna och det uppmärksammades att det var 25 år sedan Jimi Hendrix gick bort. Vet att du har egenupplevd sorg...
Livet är skört, klapp på axeln till dig och frun.
Ja helt sanslöst att det gått 20 år sen han dog

Han hade behövts idag
 
Tillbaka
Topp