De är inte onämnbara, det är gräddbullar från IKEA.De där onämnbara bakverken är gottiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är inte onämnbara, det är gräddbullar från IKEA.De där onämnbara bakverken är gottiga
91450Den var snygg.
Ref?
Smart av henne att sälja när du får körkort!Då ska vi åka och sälja mammas bil
Chicken race?Väntar vid övergångsstället...
Haha ja. Nej men jag fixar min egen bilSmart av henne att sälja när du får körkort!
Blir alltid glad när jag ser den tavlan Riktigt fin modell och kul med något liite annorlunda. Inte ofta man använder det ordet när man pratar RolexKollar amatörfotboll och dricker en blaskkaffe
Tack, Visst är den ball tror den bara går att köpa separat och därför är lite ovanligare.Blir alltid glad när jag ser den tavlan Riktigt fin modell och kul med något liite annorlunda. Inte ofta man använder det ordet när man pratar Rolex
Javisst, det silvergrå passar rätt fintPerfekt combo.