Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvinnor och deras ” jag ska bara.......”
jag vägrar nåt så ini helvete att gå i affärer en dag som denna
Stor sten som man klättrar på. En gren av klättring som heter bouldering.Jäpp!
Vad är ett boulder block?
Ah!Stor sten som man klättrar på. En gren av klättring som heter bouldering.
Grattis !Tar en kaffe för att lugna nerverna lite, klart man har på sig en guldklocka en sån här dag!
Visste inte du var Skåning :-D
Passar på att snegla på hockeyn jag med innan huset svämmar över med kids och halloweenfest. Kommer definitivt behöva en stänkare sen.Hatten av, stort grattis till SM-Guldet Djurgården!
Nu byter vi fotboll till hockeylördag; Malmö vs Leksand!
Är tok Västeråsare, men kunde varit skåning om morfar valt att jobba kvar i Malmö på 50-talet! Slutade med att han fick en chefs befattning på ASEA i Västerås istället!
Ja fy fan man är inne i dö perioder nu...Har tänt några ljus för alla de nära jag förlorade förra året
Hemskt är det. Ingen i min närhet hade gått bort under mitt liv förrän förra året, när jag förlorade 5 närstående personer (familj och vänner).Ja fy fan man är inne i dö perioder nu...
Den var riktigt bra . Värdiga vinnare.Grattis till Syd Afrika! Vilken match!
Super heavy tristHemskt är det. Ingen i min närhet hade gått bort under mitt liv förrän förra året, när jag förlorade 5 närstående personer (familj och vänner).