Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir som när jag, hungrig och glad över att äntligen få beställa. Säger naturligtvis till tjejen som jobbar.
Handlat frukost och fika.
Och fick reda på att det är inte ok att klampa in och säga saker som:
- Det rycker i baguetten!
-Fina kakor!
-Får jag klämma på bullarna?
Bagaren hade precis gått av sitt pass och var inte intresserad av att prata jobb..
Nej, på västkusten råder det inte brist på bra ställen att klättra direktAh!
Jag bor ju här, men jag har nog inte reflekterat över nån större sten eftersom det ju inte är annat än sten mest...
Skönt o se att du sliterVi dammsuger!
Är den bra tycker du?Vi dammsuger!
Ja, styrkekramar...Då brinner ljusen för dottern och alla andra som gått vidare till nästa dimension
Fyfan. Föräldrar ska inte behöva överleva sina barn. Trycker på gilla, men menar nåt annat.Då brinner ljusen för dottern och alla andra som gått vidare till nästa dimension
Tack min vänFyfan. Föräldrar ska inte behöva överleva sina barn. Trycker på gilla, men menar nåt annat.
Tack kompisJa, styrkekramar...
Livet är orättvist, inget snack om det.
Ja, då kör vi Hazy lördag!
Han har nyss flyttat in, håller på att lära sig hitta.Är den bra tycker du?
Du får ursäkta frågan, men jag blir nyfiken: hur blev du Mas? Själv är jag Rumpmas.Hatten av, stort grattis till SM-Guldet Djurgården!
Nu byter vi fotboll till hockeylördag; Malmö vs Leksand!
Är tok Västeråsare, men kunde varit skåning om morfar valt att jobba kvar i Malmö på 50-talet! Slutade med att han fick en chefs befattning på ASEA i Västerås istället!
Det låter lovande! Återkom mer än gärna.Han har nyss flyttat in, håller på att lära sig hitta.
Har inte kört på en enda pryl!
Höjer upp chassiet när det kommer trösklar och andra hinder!
Återkommer med kritik!
Wildfire, Kolmården?! Gick det bra?Ska G-testa Batman
Har med grabben till kontoret, Han vill ha en Spiderman Rolex tydligen