Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet, jag förstår, jag är ensam kvar.Då brinner ljusen för dottern och alla andra som gått vidare till nästa dimension
Beklagar verkligenJag vet, jag förstår, jag är ensam kvar.
Tack.Beklagar verkligen
Välkommen back ! //Har inte hunnit med mina vänner på ett par dagar, har tagit igen det nu!
Ser trött ut!Konstaterar att Halloween är på upphällningen.
Ja, då kör Hazy lördag!
Stämmer braWildfire, Kolmården?! Gick det bra?
Framgångsrikt?Utan verktyg får man improvisera!
En kall menar du säkert !//Fläskfilé, bearnaisesås och pommes står på menyn ikväll. Och bärs, inte glömma bärsen.
Känner med dig. Jag har förlorade 2 syskon som togs ifrån mig och föräldrarna i barndomen .Då brinner ljusen för dottern och alla andra som gått vidare till nästa dimension
Känner med dig. Jag har förlorade 2 syskon som togs ifrån mig och föräldrarna i barndomen .
Japp, Stigbergets West Coast IPA. (Bärs, bira, en kall....)En kall menar du säkert !//
Trevlig kväll men...//Fondue till middag idag