Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, lider med dig kompisKänner med dig. Jag har förlorade 2 syskon som togs ifrån mig och föräldrarna i barndomen .
Hazy var ju flera timmar sen...Hakar på Hazy temat som verkar gälla ikväll (inte mig emot)
Min broder, hur gick det? Fick du något kaffe?Väntar på mer kaffe...
Ingen jävel som bryr sig om det här i huset. Lär sitta här hela dagen...
Otroligt smidigt får jag säga. Köp inga verktyg när det kommer till Panerai, kör på grillpinnar!!Framgångsrikt?
Snyggt!Beundrar mitt nya Gummi!
Trevlig kväll men...//
Enligt traditionen får man ett straff om man tappar brödbiten i pannan/grytan. En kvinna som tappar en brödbit ska kyssa mannen till vänster om henne, medan en man förväntas köpa en flaska vin till sällskapet.
Japp!! Klockan 14:10 typ. Fick både brygga och hämta själv ...Min broder, hur gick det? Fick du något kaffe?
Hakar på Hazy temat som verkar gälla ikväll (inte mig emot)
Japp!! Klockan 14:10 typ. Fick både brygga och hämta själv ...