tj87
KS Explorers Club
Helt rätt, og alt midtimellan...gjord för grottforskare och nattarbetere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt, og alt midtimellan...gjord för grottforskare och nattarbetere!
Där har de jävulskt bra frulle och mysigt ställeÄtit frukost på Högbo brukshotell
Lycka till på färdenigår vann jag minigolf på Olearys på MOS. Idag har jag och hustrun vaknat på luftmadrasser hos sönerna. Om 35 min kommer taxin som tar oss till Arlanda och tre månaders rundresa i Sydostasien.
Har med min Doxa samt krigaren Citizen Aqualand. Ska jag starta en tråd med sporadiska klockbilder? Imorgon är vi förhoppningsvis i Hanoi
Aa riktigt bra, kul att du också hittat hit. Sist satt Johan jureskog vid bordet bredvid.. Kvitto på att dom håller kvalité får man troDär har de jävulskt bra frulle och mysigt ställe
Uppvuxen i trakten så i Högbo har man varit tusentals gånger. Har dock bott på hotellet med familjen två ggr på väg ned från Norrland till dagens boplats i SkåneAa riktigt bra, kul att du också hittat hit. Sist satt Johan jureskog vid bordet bredvid.. Kvitto på att dom håller kvalité får man tro
Skall gör det! Mot Moskva!Spännande! Lycka till på resan, och släng gärna upp lite trevliga bilder!
Den där Omega chronon gillas skarptLek på schemat, ha en fin söndag alla!