Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad var orsaken till alla sorgerna och bedrövelserna?Nu äntligen! Efter sju sorger och åtta bedrövelser!
Nya vintersulor på lillskrucken!
Blir ju sugen på den klockan =((((Hakar på Hazy temat som verkar gälla ikväll (inte mig emot)
god natt från jobbet
#meetoVad var orsaken till alla sorgerna och bedrövelserna?
Vidrig jävla "öl"Hazy var ju flera timmar sen...
Nu är det Lusse Lelle tema!
Post nord tog väldigt god tid på sig för leverans, 11 dagar.Vad var orsaken till alla sorgerna och bedrövelserna?
Som du ser i ovan inlägg så kom ett svar!#meeto
eller rättare och sagt, jag undrar också?
Det kan jag gå i god för?...gjord för grottforskare och nattarbetere!
Där hade man gärna varit med!
Godmorgon @AffeSka försöka få till det sista på parkeringsplatsen för släpkärran!
Min gamla stjärna! Börjat sakna Speedyn... (Om du nu inte sålt den och köpt en ny Speedy )Inleder första arbetsdagen 2019 med en tågresa.
Godmorgon @laketwigSvär en ramsa över det här gänget. Nätet blev segare och segare under kvällen igår, för att i princip lägga av helt runt 22. Inte första gången heller, men just nu verkar det funka bra igen ...
tror inte det finns några som kan jävlas så mycket som com hem, haft så enormt mycket problem med dessa gökarSvär en ramsa över det här gänget. Nätet blev segare och segare under kvällen igår, för att i princip lägga av helt runt 22. Inte första gången heller, men just nu verkar det funka bra igen ...
igår vann jag minigolf på Olearys på MOS. Idag har jag och hustrun vaknat på luftmadrasser hos sönerna. Om 35 min kommer taxin som tar oss till Arlanda och tre månaders rundresa i Sydostasien.
Har med min Doxa samt krigaren Citizen Aqualand. Ska jag starta en tråd med sporadiska klockbilder? Imorgon är vi förhoppningsvis i Hanoi