Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men varför? Varför inte låta naturen ha sin gång. Låt löven förmultna och auto gödsla sin omgivning.
Underbart
som balsam för öronen
Oj Oj... Grattis! Du har mycket ljuv musik att lyssna ikapp!
UnderbartNEJ, inte snö...
som balsam för öronenPremiär lyssnar på Iron Maiden, första gången jag lirar dom någonsin!
Hemma sjuk, testar ny mobil.
Oj Oj... Grattis! Du har mycket ljuv musik att lyssna ikapp!Premiär lyssnar på Iron Maiden, första gången jag lirar dom någonsin!
Är i Hanoi. 26-27 grader varmt men just här i en luftkonditionerad bar med allehanda kaffedrinkar. Väldigt trevlig stad. Organiserad oorganisation typ
Usch vilken klockaFyllt på lösgodisförrådet...
Härligt. Jetlagsvaknat mitt i natten nu. Ha long bay bokat med övernattning lö till sö. Gonatt.Kan bara hålla med, var där i februari.
Inte illa, deras bästa album också (enligt mig)Premiär lyssnar på Iron Maiden, första gången jag lirar dom någonsin!
Ja vad gör man i det här landet egentligen?Ute och känner på vädret, för kallt för min smak!
Tar på sig varmare kläderJa vad gör man i det här landet egentligen?
Låter som min dag!7 koppar kaffe senare!
Jag har inte råd, alla pengar gick till skatt!Tar på sig varmare kläder