Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahah, sant!Jag har inte råd, alla pengar gick till skatt!
Ser stark ut, men jag har hört att det är bra mot kylan !//Dags för kvällskaffe!
Jag får skatteplanera till nästa höst/vinter.Hahahah, sant!
Hahah japp, får budgetera in kläder mellan klockköpenJag får skatteplanera till nästa höst/vinter.
Värmde gott inombords.Ser stark ut, men jag har hört att det är bra mot kylan !//
Hmm, går nog med shorts och t-shirt nästa vinter.Hahah japp, får budgetera in kläder mellan klockköpen
Hahahahah, som norrlänningen jag är så gör jag det ner till -10Hmm, går nog med shorts och t-shirt nästa vinter.
Helskotta, jag såg Midnight Oil i Globen våren 1990Burning the midnight oil framför PC’n på kvällskvisten
“How can we sleep”?Helskotta, jag såg Midnight Oil i Globen våren 1990
Du bor alltså nära Oslo“How can we sleep”?
Det är en klassiker!!
Jupp, precis utanför. I villa-förorten, men med T-bana med 20 min in. Oslo är vad Göteborg hade varit om det varit huvudstad - ok utbud och gångavstånd till allt (sista säges med all kärlek efter att ha bott 6 år rikets ansikte mot väst).Du bor alltså nära Oslo
Jag bodde på Langhus i akershus fylke i tre år, vet precis hur mkt bättre du har detJupp, precis utanför. I villa-förorten, men med T-bana med 20 min in. Oslo är vad Göteborg hade varit om det varit huvudstad - ok utbud och gångavstånd till allt (sista säges med all kärlek efter att ha bott 6 år rikets ansikte mot väst).
Jag bodde på Langhus i akershus fylke i tre år, vet precis hur mkt bättre du har det
Åren i Langhus var några av de bästa i mitt liv. Min bror bodde då samtidigt just på,KolbotnVäldigt fint i Langhus! Har vänner som bodde där och svågern med familj bor på Kolbotn, inte så långt därifrån. Själv bor jag på väst-sidan och även om det inte var lika bra som på syd-östra så är det så häftigt att vara så nära stad, sjö och berg! Jag började med slalom för tre år sedan, och det är sjukt att det bara är 10-15 minuter med bil till Tryvann/Holmenkollen
Ja, det där var himla trevligt. Vi får göra om det någon gång framöver.Mini-GTG i Uppsala