Ja, tror Aurum har utvecklat sin smak . Men det där var väl typ 2014.Nja, @Aurum har bra koll på band men då tycker jag @Criss Cross band passar bättre. Imho
Iofs 5 år sedan aurum postade det bandet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, tror Aurum har utvecklat sin smak . Men det där var väl typ 2014.Nja, @Aurum har bra koll på band men då tycker jag @Criss Cross band passar bättre. Imho
Kanske ett tropic?Har haft detta bandet några år. Tycker att det funkar helt ok, men vore kul med något nytt. Någon som kan ge mig tips? Tycker att tavlan kräver ett svart/mörkgrått band.
Gillar det fortfarande. Men ett i corfamstilen i rätt färg hade suttit fint.Nja, @Aurum har bra koll på band men då tycker jag @Criss Cross band passar bättre. Imho
Håller med. Kan också vara fint med ostoppat småhålat getläder.Gillar det fortfarande. Men ett i corfamstilen i rätt färg hade suttit fint.
Säkert helt ok, men själv hade jag velat ha mer lite ful tidstypisk rallykänsla. Man kan ju iofs alternera. Flucos finns väl färdighålade i cordovan?Vad tror ni om ett mer plain Rios Cordovan?
Får kolla på det.Säkert helt ok, men själv hade jag velat ha mer lite ful tidstypisk rallykänsla. Man kan ju iofs alternera. Flucos finns väl färdighålade i cordovan?
Vilken typ av band är du ute efter?Tar gladeligen emot tips antingen via PM eller öppet inlägg gällande band i 18x14mm storleken, säljes helst inom EU men US får fungera. Tro mig när jag skriver att jag verkligen gjort tappra försök till att hitta schyssta band. Hade bokmärket en "handlare" från eBay som säljer NOS-band från Kanada men kommer inte alls ihåg användarnamnet, och så var det ju från Kanada...
Öppen för förslag därav knappa detaljer, men ska jag förtydliga lite grann så helst inte krokodil, ödla eller annan reptil och även ostoppat.Vilken typ av band är du ute efter?
https://www.ebay.com/itm/Cinturino-...674264?hash=item3d24384bd8:g:rUAAAOSwi0RXxUasÖppen för förslag därav knappa detaljer, men ska jag förtydliga lite grann så helst inte krokodil, ödla eller annan reptil och även ostoppat.
Mjo, sett de där men är inte övertygad av produktbilderna och inte vågat slänga iväg 600kr. Ser lite ut som de är mycket ljusare i verkligheten och att präglingen då sticker ut för mycket. Äger du möjligtvis ett själv?
Äger ett av den billigare varianten, är väl ok men inte mycket mer.Mjo, sett de där men är inte övertygad av produktbilderna och inte vågat slänga iväg 600kr. Ser lite ut som de är mycket ljusare i verkligheten och att präglingen då sticker ut för mycket. Äger du möjligtvis ett själv?
Vanliga ändlänkar?Finns det någon länk som passar bra på dessa typ av luggar, 20mm bredd?
Skulle vilja testa den på länk men vet inte vad jag ska leta efter.
Förstår att vanliga ändlänkar passar men jag syftade på passar som i estetik.Vanliga ändlänkar?
Svart cordovan kanske?Försöker hitta något passande till denna. Vad tror ni, några tips?
Typ absolut vad som helst som är lite tjockare och ostoppat. Cordovan från Rios eller Fluco, kanske, eller mocka från Fluco?Försöker hitta något passande till denna. Vad tror ni, några tips?
Någon som skulle kunna ge tips på vad för band som kan passa till den här?
Är faktiskt inte ett stort fan av svarta band, men kanske skulle bli snyggt med ett svart cordovan. Tackar, ska definitivt kolla upp.Svart cordovan kanske?
Ska kolla upp deras cordovan band. Mocka lät annars riktigt trevligt. Det blir jag lite sugen på. Vilket färg skulle du säga?Typ absolut vad som helst som är lite tjockare och ostoppat. Cordovan från Rios eller Fluco, kanske, eller mocka från Fluco?
Honungsbrunt cordovan? Har min på struts i honungsbrunt - tycker färgen gör sig.
Silvrig tavla i stålboett bäddar ju för vilken jäkla färg som helst? Hade nog kört nåt mellanbrunt personligen.Är faktiskt inte ett stort fan av svarta band, men kanske skulle bli snyggt med ett svart cordovan. Tackar, ska definitivt kolla upp.
Ska kolla upp deras cordovan band. Mocka lät annars riktigt trevligt. Det blir jag lite sugen på. Vilket färg skulle du säga?
Generellt föredrar jag bruna band framför svarta men tror att ett svart band hade passat klockan bäst.Är faktiskt inte ett stort fan av svarta band, men kanske skulle bli snyggt med ett svart cordovan. Tackar, ska definitivt kolla upp.
Ska kolla upp deras cordovan band. Mocka lät annars riktigt trevligt. Det blir jag lite sugen på. Vilket färg skulle du säga?
Mellanbrunt låter snyggt. Tavlan är nog mer krämfärgad än silver när man ser den "in person" dockSilvrig tavla i stålboett bäddar ju för vilken jäkla färg som helst? Hade nog kört nåt mellanbrunt personligen.
Sant, svart gör sig på den där klockan. Därför jag inte bytt ut, men känner att det är dax för något annat nu, förmodligen brunt, eller möjligen ett svart cordovanGenerellt föredrar jag bruna band framför svarta men tror att ett svart band hade passat klockan bäst.
Blir nog bra vilket som.Mellanbrunt låter snyggt. Tavlan är nog mer krämfärgad än silver när man ser den "in person" dock
Sant, svart gör sig på den där klockan. Därför jag inte bytt ut, men känner att det är dax för något annat nu, förmodligen brunt, eller möjligen ett svart cordovan
Har ett grått mocka på min Omega som delar några drag med din. Inga vidare bilder dock.Ska kolla upp deras cordovan band. Mocka lät annars riktigt trevligt. Det blir jag lite sugen på. Vilket färg skulle du säga?