GrattisSka ordna en liten överraskning till damen som fyller år idag! Nog kommer man allt ligga på plus sen![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisSka ordna en liten överraskning till damen som fyller år idag! Nog kommer man allt ligga på plus sen![]()
![]()
![]()
SnyggtSka ordna en liten överraskning till damen som fyller år idag! Nog kommer man allt ligga på plus sen![]()
![]()
![]()
Tackar! Det uppskattades
Jag älskar den! men tänkte försöka finansiera ytterligare någon klocka istället..Har du precis monterat upp den nya tavlan som är till salu?
You no like?...![]()
Snyggt bild där o klockaTar mig en liten hembryggd espresso
![]()
Tack så mycket!Snyggt bild där o klocka
Ronnie Dio och Black sabbath?Även om det finns mera bra saker att tipsa om från M-hyllan @jabla får det bli en CD från R-hyllan i morgon. En soloskiva (typ ...) med killen som är den enda fortfarande levande grundaren till ett av USA's största band.
![]()
Jobbar och längtar till att denna dag ska ta slut.
![]()
Grymt! Det löste sig!-Får min imorgon![]()
Hade gärnat filosoferat dygnet runt med den där runt handleden!Filosoferar.
![]()