Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett tryggt underlag, körde 10 mil tur o retur, mötte 7(!) fordon. Saknar all slät, fin och torr lakrits ni har på sommaren!Det enda jag saknar här i Skåne är kulkörningen när nysnön kommit.![]()
Vad tycker du om gummit? Själv hatar jag den på min egna turtle.Kollar på Ullared – Julen är här.
![]()
Gillar! Har hört ogillande från andra håll också. Och det är en magnet för damm. Men gillar ändå känslan; och det stora, sköna spännet.Vad tycker du om gummit? Själv hatar jag den på min egna turtle.
Har inget i 22 mm hemma, så har beställt en svart guld mesh till min guldiga padda. Får se hur det blir. Men gummit är jobbig och för lång.Gillar! Har hört ogillande från andra håll också. Och det är en magnet för damm. Men gillar ändå känslan; och det stora, sköna spännet.
För långt, ja. Det är största nackdelen. Jag har haft Miltat Endmill till två av mina tidigare. Kanske blir att köpa ett sånt. Igen.Har inget i 22 mm hemma, så har beställt en svart guld mesh till min guldiga padda. Får se hur det blir. Men gummit är jobbig och för lång.
Den var knepig...Även om det finns mera bra saker att tipsa om från M-hyllan @jabla får det bli en CD från R-hyllan i morgon. En soloskiva (typ ...) med killen som är den enda fortfarande levande grundaren till ett av USA's största band.
![]()
Den glänser fint!SLA023J1
![]()
Verkligen, går inte att klaga på det iaf!Den glänser fint!
Mr Alarik, jag har sagt det förr och säger det igen, för mig är du mr Reverso och kommer troligen alltid vara det oavsett om du för tillfället väljer att förvalta en eller inte, du är snart tillbaka kompisReverso hade kanske gjort helhetsintrycket mer diskret?