Viccehog
Basic
Öppnade paket för en stund sen och nu bara njuter jag av den nya länken
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är verkligen någonting speciellt med urtavlan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, den är verkligen magisk! Lika nöjd idag som för ett år sedan när jag fick hem den!Det är verkligen någonting speciellt med urtavlan!
Ja, den är verkligen magisk! Lika nöjd idag som för ett år sedan när jag fick hem den!![]()
Det är en 2220.80.00, den kom mellan den klassiksa Bond Omegan 2531.80 och SMPCnVad är det för ref.?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack så mycket!-Jag gillar både klockan och nya länken! Men ännu mer gillar jag dina bilder! Bra där![]()
Skicka ändå, jag kan förmedla!Hade gärna fått dig i secret santa, har medel udda som söker nytt hem![]()
Du saknar inte den trygga tiden som anställd?!En stund för mig själv på balkongen med ett glas Single Malt
![]()
God jul min broder!!![]()
Nu djävlar är det julstämning!
Smurfigt!Dags för lite kvällsmat! Måste bara säga att vörtbrödet vi fick av grannen var grymt gott!
![]()
![]()
Det måste han göra ser ut inte alls ut att ha det så braDu saknar inte den trygga tiden som anställd?!![]()
Även om det finns mera bra saker att tipsa om från M-hyllan @jabla får det bli en CD från R-hyllan i morgon. En soloskiva (typ ...) med killen som är den enda fortfarande levande grundaren till ett av USA's största band.
![]()
Nice, likar mer och mer din avatar... hihi
Hah!!Du saknar inte den trygga tiden som anställd?!![]()
Reverso hade kanske gjort helhetsintrycket mer diskret?Nice, likar mer och mer din avatar... hihi
Du har ju riktigt bra upplösning med den kameran och en lätt vidvinkel så mitt tips är att öka avståndet när du tar bilden och beskära den efteråt.Testar om Fujifilm X100F kan funka som wristshot-kamera. Funkade inte på f/2, men här på f/4 funkar det tycker jag. Någon som har mer erfarenhet?
Motiv: ZRC North Adventure LE.
Ja, tanken är att beskära så att det motsvarar ca 50 mm i småbildsformatet. Det tycker jag brukar bli fint. Jag kanske var för nära nu …Du har ju riktigt bra upplösning med den kameran och en lätt vidvinkel så mitt tips är att öka avståndet när du tar bilden och beskära den efteråt.
Japp!Äntligen vinterväglag
![]()
![]()
... skadar inte att blända ner ett steg till om det går och bakgrunden är clean.Ja, tanken är att beskära så att det motsvarar ca 50 mm i småbildsformatet. Det tycker jag brukar bli fint. Jag kanske var för nära nu …
Det enda jag saknar här i Skåne är kulkörningen när nysnön kommit.Japp!
Snöföre it is!
Det är ju så jäkla härligt att köra på!![]()
![]()
Bra!... skadar inte att blända ner ett steg till om det går och bakgrunden är clean.
Tänk dessutom på att ett macroobjektiv motsvarar oftast närmre 100mm i småbildsformatet.